کد خبر: 475823
تاریخ انتشار :

یک روز تمرین تیمم ثامن است، یک روز منزل‌آباد، یک روز هم دانشگاه

مهاجری: مقابل پرسپولیس توان خلق یک موقعیت هم نداشتیم/ چون به فوتبال علاقه ندارند باید پدیده نابود شود؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

رضا مهاجری پس از شکست تیمش مقابل پرسپولیس در نشست خبری گفت: بازی را خوب شروع کردیم اما هر چه بازی جلوتر رفت بدن شاگردانم تحلیل رفت و نتوانستیم آن‌طور که باید و شاید کار کنیم.
به گزارش نامه نیوز، سرمربی پدیده اظهار داشت: کاری از دست من و بازیکنانم برنمی‌آید. چند بازیکن امروز به من گفتند ما را بازی نده، در حالی که همه آرزو دارند مقابل پرسپولیس و استقلال بازی کنند اما متاسفانه شرایط ما اصلا خوب نیست و بازیکنانم آماده نیستند. با کلی قرض و بدهی بازیکنانم وارد میدان می‌شوند و در چنین شرایطی تمرکز لازم را ندارند.
وی ادامه داد: مگر سقوط شاخ و دم دارد؟ امروز به جایی رسیده‌ایم که می‌گوییم خدا را شکر تیم‌های رقیب برای بقا باختند.
مهاجری اضافه کرد: پرسپولیس تیم بزرگی است، این‌قدر توپ روی دروازه ما ریخت تا بالاخره نتیجه گرفت. بازیکنانم تا آخرین لحظه جنگیدند اما شرایط به شکل دردناکی پیش می‌رود. بازیکنانم تمرکز ندارند. ببینید ما کجا باید تمرین کنیم؟ مدیرعامل را عوض کردید، خب حمایت کنید. اگر می‌دانستم بحث ما به این‌جا می‌رسد قطعا تصمیم دیگری می‌گرفتیم. شب بازی ناگهان اعلام می‌شود ایگور ۶ امتیاز از تیم کم کرده، خب مگر تمرکزی می‌ماند؟
سرمربی پدیده افزود: جان نداریم حتی یک موقعیت خلق کنیم. این مشکلات بزرگ ماست و باورم نمی‌شود در چنین کابوسی داریم کار می‌کنیم. فوتبال مال این شهر است، سیاه جامگان رفت. باور کنیم برای پدیده هم این اتفاق ممکن است بیافتد. وقتی ابومسلم سقوط کرد ماهیت فوتبال خراسان از بین رفت. فوتبال برد و باخت دارد، درست؛ اما در گذشته اگر یک بازی هم گل می‌خوردیم نفس حریف را می‌گرفتیم. الان چطور؟
وی افزود: شهرداری می‌خواست کمک کند اما حتی آقایان یک چک نمی‌دهند. با دست پس می‌زنند، با پا پیش می‌کشند. یک روز حرف از فروش می‌زنند یک روز دیگر چیز دیگر می‌گویند. چون خودشان علاقه ندارند، باید اجازه بدهند که تیم نابود شود؟ این درست است؟ خدا حاجی عباسی و محسن پهلوان را بیامرزد. یک روز تمرین تیمم ثامن است، یک روز منزل‌آباد، یک روز هم دانشگاه. بعد می‌خواهیم نفس پرسپولیس را بگیریم؟

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها