کد خبر: 479202
تاریخ انتشار :

دایی: قسمت نبود گسترش را ببریم/ کریمی: با شرف بازی کردیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی دایی بعد از تساوی بدون گل تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز همانند همیشه مقابل دوربین های تلویزیون قرار نگرفت و در جمع خبرنگاران رسانه های نوشتاری گفت: نیمه اول بازی بارش باران تاثیر گذاشت و هر دو تیم معمولی بازی کردند اما در نیمه دوم قشار آوردیم و پنالتی گرفتیم اما قسمت نبود پیروز شویم.
به گزارش نامه نیوز، او افزود: بازیکنان ما کار خودشان را انجام دادند اما از فرصت‌ها استفاده نکردیم. تا الان باید به این بازیکنان آفرین گفت که در این شرایط بازی کردند. بازی اخر هم فرقی نمی‌کند. این چند روزه خوب تمرین می‌کنیم تا بازی آبرومندانه‌ای انجام دهیم.
فیروز کریمی سرمربی گسترش فولاد نیز گفت: بازی خیلی سنگینی بود. زمین خیس و داور هم تحت تاثیر بود. سایپا نیاز به برد داشت و ما به خاطر فوتبال پاک امانت‌داری کردیم. نتایج سایر بازی‌ها را نمی‌دانم اما خودمان با شرف بازی کردیم.
وی ادامه داد: اکثر بازیکنانم به خاطر کیفیت زمین بازی خودشان را انجام ندادند. صحنه‌های قابل تامل در بازی زیاد بود و هر سه داور خوب بودند اما داور نباید این همه کارت می‌داد. بازیکنان چاره‌ای جز برخورد نداشتند. تیم حریف هم تلاشش را کرد و اگر پنالتی گل می‌شد جریان بازی عوض می‌شد اما من روی پنالتی هم بحث دارم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها