کد خبر: 480416
تاریخ انتشار :

جهانبخش: امیدوارم با تیم و مربی خوب‌مان قهرمان آسیا شویم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به دنبال درخشش علیرضا جهانبخش در لیگ هلند و تیم ملی ایران گفتگویی با این ستاره ایرانی انجام داده است.
به گزارش نامه نیوز، اظهارات جهانبخش در گفت و گو با سایت AFC که مربوط به مسابقات جام ملت های آسیا است، را در ادامه می‌خوانید:
بعد از اتمام جام جهانی مهمترین رویداد برای ما جام ملت های آسیا است و بسیار علاقمندم تا در این مسابقات حاضر باشم. دوره قبلی تیم بسیار خوبی داشتم و در بازی با عراق و در ضربات پنالتی شکست خوردیم به همین دلیل انگیزه زیادی داریم تا در این دوره جبران کنیم.
امسال تیم بهتری داریم و از شرایط بهتری هم بهره می‌بریم و امیدوارم که بتوانیم مردم ایران را خوشحال کنیم. ما الان تیم نخست آسیا محسوب می‌شویم و باید کیفیت خودمان را به عنوان تیم نخست آسیا نشان دهیم.
تمام تیم‌ها در آسیا در حال پیشرفت هستند و بهتر و بهتر می‌شوند و انتخاب یک یا دو تیم سخت است. باید اول ببینیم با چه تیم‌هایی هم‌گروه می‌شویم. همیشه آسان‌ترین گروه‌ها بهترین‌ها هستند ولی از نظر من تیم آسان در جام ملت‌های آسیا وجود ندارد چون مربیان جدیدی آمده‌اند و تیم‌ها بهتر شده‌اند.
در چند سال گذشته بهترین تیم آسیا بودیم و جام ملت‌های آسیا هم تورنمنت بزرگی برای ما محسوب می‌شود. من فکر می‌کنم بعد از جام جهانی با آمادگی خوب باید به سراغ جام ملت‌های آسیا برویم تا در این دوره تیم ما عملکرد بسیار خوبی بتواند داشته باشد. سال‌ها از قهرمانی ما در آسیا می‌گذرد اما این بار با این تیم خوب و مربی خوب امیدوارم رویایمان به حقیقت بپیوندد. مردم ما شایسته نتیجه خوب در جام ملت‌های آسیا هستند.
تیم اول آسیا بودن انگیزه ما را برای موفقیت بیشتر می‌کند. نه تنها تیم نخست آسیا بودیم بلکه به عنوان دومین تیم هم به جام جهانی راه یافتیم و این نشان دهنده کیفیت خوب تیم ماست که باعث بالا رفتن انتظارات هواداران از ما شده است. الان هواداران از ما صعود به دور دوم جام جهانی را می‌خواهند. پس شما تصور کنید برای جام ملت‌ها چه انتظاری از ما دارند. همیشه در تیم ملی ایران فشار بوده است. هواداران همیشه از ما انتظار دارند و ما را تشویق می‌کنند. باید بتوانیم فشار را مدیریت کنیم و آرام باشیم چون حریفان قدری در آسیا وجود دارند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها