کد خبر: 480602
تاریخ انتشار :

واکنش تاج به منتقدان فدراسیون فوتبال؛ برخی مریض هستند، برخی هم خط می‌گیرند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی تاج امروز در حاشیه مراسم بدرقه تیم ملی فوتسال بانوان به جام ملت های آسیا در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سوالات و انتقادهای اخیر از عملکرد فدراسیون پاسخ داد.
به گزارش نامه نیوز، اظهارات رئیس فدراسیون فوتبال را در ادامه می خوانید:
فدراسیون فوتبال عملکرد خوبی با صعود تمام تیم ها به جام جهانی داشته است. معتقدم انتقاد خوب است اما باید سازنده باشد. ما دومین تیم راه یافته به جام جهانی هستیم و باید به جوانان ایرانی افتخار کرد.
متاسفانه رسانه های ما از رسانه های خارجی خط می گیرند رسانه هایی که حتی در برخی از آنها خبرنگارش جرات ندارد، اسمش را بنویسد.
در اولین دوره قهرمانی بانوان فوتسال آسیا جایگاه نخست را کسب کردیم و امیدوارم از این عنوان دفاع کنیم. باید به توفیقات دیگر هم برسیم یعنی بعد از ٤٤ سال تیم امید به المپیک راه یابد چراکه این خواسته مردم است.
برخی از رسانه ها از برخی سایت ها خط می گیرند و از ما سوال می کنند. انتقاد سازنده برای ما قابل قبول است حتی اگر از سرمربی تیم ملی باشد یا قراردادها و جذب اسپانسر. عده ای مریض هستند و حتی اگر غذای سالم به آنها بدهیم، می گویند تلخ است.
١٣ میلیارد برای کمپ هزینه کردیم. بهترین چمن را آماده کرده ایم که اواخر تابستان آماده می شود. این کمپ یکی از بهترین کمپ ها در آسیاست که در بدترین شرایط آب و هوایی می توان از آن استفاده کرد. به زودی ساختمان فوتسال را افتتاح می کنیم که ٨٠ درصد ساختمان آماده شده است.
امیدوارم بعد از سالها در لیگ قهرمانان آسیا فینالیست و در جام جهانی موفق شویم. ما می گوییم ٣ بازی آبرومند داشته باشیم نه اینکه بگویم ما اسپانیا را می بریم و بعد همه بگویند پس حتما می بریم. من این گروه را مرگ نمی دانم گروه زندگی می دانم. بعد بازیهای آسیایی را پیش رو داریم که سرمربی مشخص شده و به زودی اعلام می کنیم. در ادامه هم جام ملتهای آسیا را در پیش داریم که شنبه قرعه کشی می شود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها