کد خبر: 482397
تاریخ انتشار :

کریمی: اطلاعیه مالک سپیدرود از قبل تنظیم شده بود/ از من خواست یا سهام‌دار شوم یا شریک!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مالک باشگاه سپیدرود شب گذشته اطلاعیه ای منتشر و اعلام کرد دوباره با علی کریمی برای ماندن مذاکره کرده اما سرمربی تیم خواستار قطع همکاری شده و به همین دلیل پرونده بسته شده است.
به گزارش نامه نیوز، کریمی امروز به انتشار اطلاعیه شبانه تن زاده واکنش نشان داد و گفت: اعتراف می‌کنم هنوز مالک باشگاه را نشناختم، او در جلسه شب گذشته مدعی شد هیات مدیره و کادر فنی از اعتمادش سو استفاده کردند و ایده‌های درستی ندادند و او همچنین ادعا کرد که خسته‌ شده‌ است. در حالی که بعد از جلسه شب گذشته از من و دوستم خواست اعلام کنیم این نشست خروجی نداشته و همه چیز به جلسه آینده موکول شده است اما بلافاصله بعد از پایان جلسه باشگاه اطلاعیه‌ای صادر کرد که ظاهرا از قبل تنظیم شده بود!
وی افزود: در هر حال برای روشن شدن اذهان هواداران خونگرم سپیدرود باید بگویم در جلسه شب گذشته مالک باشگاه نه تنها در مورد اختیارات تام یک سرمربی و مسائلی از این دست حرفی را مطرح نکرد بلکه همه حرفش واگذاری تیم بود و جالب اینکه بیشترین نگرانی و دغدغه آن هم اندک هزینه برای تیمش بود!
کریمی تصریح کرد: او تاکید داشت که یا سهام باشگاه را بخرم یا با او شریک شوم. باز هم تاکید می‌کنم عمده صحبت‌های ما در همین رابطه بود و به او گفتم در مورد برنامه‌ها و مسائل فنی در جلسه شنبه گذشته با حضور کمیته فنی و اعضای هیات مدیره حرفم را زده ام و اگر از روز اول هم می‌دانستم او چنین رفتارهایی دارد اصلا با آنها همکاری نمی‌کردم.
وی در پایان گفت: با این عدم صداقت نه تنها هیچ رابطه عاطفی وجود نخواهد داشت بلکه معتقدم هواداران سپیدرود خودشان متوجه همه چیز هستند و خواهند شد و در پایان فقط این را بگویم که خدا به داد آنها برسد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها