کد خبر: 483440
تاریخ انتشار :

نامه خادم به کمیته انضباطی برای بررسی رفتارهای بهنجار!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پیرو برگزاری مرحله نهایی رقابت های انتخابی تیم های ملی کشتی آزاد و فرنگی رییس فدراسیون کشتی، در نامه ای به رییس کمیته انضباطی و حقوقی از وی خواست علاوه بر بررسی رفتارهای نابهنجار در کمیته اخلاق و امور انضباطی رفتارهای بهنجار و جوانمردانه نیز مورد بررسی قرار گیرد و خوش اخلاقی و بد اخلاقی ها با آرای تشویقی و تنبیهی بنا به تشخیص اعضای کمیته انضباطی همراه باشد.
به گزارش نامه نیوز، در نامه خادم به شکری مصادیق رفتارهای بهنجار و جوانمردانه در مسابقات انتخابی به شرح زیر اعلام شده است:
1- حضور و انجام مسابقات فینال برای کسب دو پیروزی از سه مسابقه، از سوی آقای حسن یزدانی، علیرغم آسیب دیدگی دنده، پس از یک نوبت پیروزی بر رقیب فینالیست خود از مصادیق رفتار جوانمردانه بوده است. لازم به توضیح می داند که حسن یزدانی علیرغم توصیه برخی ازاطرافیان، مبنی بر عدم ادامه مسابقات و اعلام انصراف از دور دوم مسابقه با حریف مازندارانی خود، پیشنهاد مذکور را نپذیرفت و در فینال دوم نیز بر روی تشک حاضر شده و مسابقه خود را ادامه داد. احترام به قانون و احترام به حق سایر رقبا رفتار ارزشمندی بود که از جانب آقای حسن یزدانی در این مسابقات ملاحظه شد.
2- رفتار جوانمردانه آقای یدالله محبی در کنار تنش هایی که از سوی نزدیکان و هواداران وی پس از انجام دو مسابقه ایشان با آقای پرویز هادی در فینال ملاحظه گردید. مشارالیه علیرغم اینکه خود نیز به رای اعلام شده داوران معترض بود، اما در آرام کردن هواداران و تنش هایی که از سوی ایشان در اعتراض به آرای داوری دنبال می گردید، با نهایت سعه صدر رفتار بسیار ارزشمندی را در آن شرایط ملتهب انجام داد، که نمی‌توان به سادگی از آن گذشت.
۳-رفتار ارزشمند آقای محمد علی گرایی در کنترل مربی خود و جلوگیری از اقدامات تنش زایی که پس از کشتی مشارالیه با آقای پژمان پشتام از سوی هوادارانش در حال شکل گیری بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها