کد خبر: 483669
تاریخ انتشار :

شکست بارسلونای بی مسی در پروژه قهرمانی با ثبت رکورد ویژه/ والورده: همه ما عصبانی هستیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم بارسلونا که قهرمانی اش در این فصل از لالیگا را قطعی کرده بامداد امروز در بازی با لوانته با نتیجه عجیب 5-4 شکست خورد.

به گزارش نامه نیوز، در این بازی که از هفته سی و هفتم لالیگا برگزار شد، بارسا با اکثر ستاره های خود به غیر از مسی رودرروی حریف قرار گرفت و در شبی که کوتینیو با ثبت هت تریک ستاره آبی اناری ها بود از پس لوانته برنیامد.
بارسلونا در 36 هفته گذشته در لالیگا مغلوب نشده بود و قصد داشت یک قهرمانی بدون شکست را به ثبت برساند، اتفاقی که در فرمت جدید لالیگا تاکنون رخ نداده است اما شکست برابر لوانته رویای بارسایی ها را بر باد داد.
والورده سرمربی بارسلونا در این خصوص گفت: در تمام فصل توانسته بودیم حریفان را به خوبی کنترل کنیم اما امشب شب ما نبود و برعکس، همه چیز برای لوانته به خوبی پیش رفت. همیشه شرایط وقتی که برای هدفی می جنگید، متفاوت با زمانی است که مثلا قهرمانی شما حتمی شده است. امشب همه چیز خلاف انتظار ما پیش رفت.
و با تاکید بر این نکته که هم وی و هم بازیکنان از اینکه نتوانستند لالیگا را بدون شکست تمام کنند، عصبانی هستند این شکست را به غیبت مسی ربط نداد و تاکید کرد تیمش در بازی های قبلی بدون مسی هم شکست نخورده بود.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها