کد خبر: 486789
تاریخ انتشار :

مسی: حاضرم قهرمانی با بارسلونا را با قهرمانی آرژانتین عوض کنم!/ بارسا آخرین تیم من در اروپا خواهد بود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم ملی آرژانتین با لیونل مسی یکی از مدعیان قهرمانی در جام جهانی است با این حال فوق ستاره این تیم معتقد است تیم های بهتری نسبت به آرژانتین در روسیه خواهند بود
به گزارش نامه نیوز، مسی در این خصوص گفت: حقیقت این است که می توانیم در جام جهانی قهرمان شویم اما باید پذیرفت که بهترین تیم تورنمنت نیستیم و تیم های بهتری نسبت به ما حاضر خواهند بود.
وی ادامه داد: ما مدعی اصلی نیستیم ولی برای قهرمانی بازی می کنیم. رسیدن به این هدف برای من و همه بازیکنان اهمیت بالایی دارد. حاضرم قهرمانی با بارسا را با قهرمانی تیم ملی کشورم عوض کنم چرا که موفقیت با تیم ملی اهمیت بیشتری دارد.
کاپیتان آرژانتین که با تیم‌های کرواسی، ایسلند و نیجریه هم‌گروه هستند گفت: در گروه سختی قرار داریم و برتری در بازی نخست اهمیت زیادی برای ما دارد. ایسلند تیمی است که در یورو نتایج بسیار خوبی به دست آورد و شگفتی ساز شد. کرواسی هم تیمی است که بازیکنان خوبی خصوصا در خط هافبک خود دارد و شبیه به اسپانیا بازی می‌کند و نیجریه نیز همیشه در جام‌های جهانی ما را به چالش کشیده است.
او در پاسخ به این سوال که مدعیان قهرمانی در جام جهانی کدام تیم‌ها هستند گفت: برزیل یکی از مدعیان قهرمانی است. آلمان و اسپانیا هم الان در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.
ستاره آرژانتین درباره فعالیت باشگاهی خود اضافه کرد: بارسلونا قطعا آخرین تیم من در اروپا خواهد بود و در تیم دیگری بازی نخواهم کرد. درباره بازی در آرژانتین هم باید بگویم که دوست دارم در نیواولدبویز بازی کنم ولی باید ببینیم بعد از اتمام بازی در بارسلونا چه شرایطی ایجاد خواهد شد. ا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها