کد خبر: 492220
تاریخ انتشار :

جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه

صعود بلژیک با پیروزی پرگل مقابل تونس/ لوکاکو به رونالدو رسید

صعود بلژیک با پیروزی پرگل مقابل تونس/ لوکاکو به رونالدو رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در اولین بازی از دهمین روز مسابقات جام جهانی 2018 روسیه از ساعت 16:30 تیم های بلژیک و تونس از گروه هفتم به مصاف هم رفتند.

به گزارش نامه نیوز، بلژیک که در بازی نخست توانسته بود پاناما را شکست دهد در این بازی با ترکیب کورتوا، توبی الدرویرلد، ورتونگن، منیر، بویاتا، ویتسل، دی بروین، کاراسکو، لوکاکو(59-فلینی)، آزارد(68-باتشوای) و مرتنز(85-تیلیمانس) بازی کرد.
در ترکیب تونس نیز بن مصطفی، بن یوسف، مریاح، برون(23-النقاز)، معلول، بدری، ساسی(59-ساسی)، سخیری، خائوی، بن یوسف(41-بن علوان) و الخزری بازی کردند.
بلژیک بازی را هجومی آغاز کرد و توانست در دقایق 6 و 15 توسط آزارد و لوکاکو به گل برسد اما تونس در دقیقه 18 توسط برون یکی از گل های خورده را با ضربه سر جبران کرد تا نتیجه دو بر یک شود. در حالی که بازی در نیمه نخست رو به اتمام بود در وقت های تلف شده لوکاکو دوباره گلزنی کرد تا نتیجه سه بر یک شود. وی با این دو گل در صدر جدول گلزنان مثل رونالدو 4 گله شد.
صعود بلژیک با پیروزی پرگل مقابل تونس/ لوکاکو به رونالدو رسید
بلژیک در ادامه بازی خوب خود توانست در دقیقه 50 توسط آزارد به گل چهارم هم برسد و خیال هوادارانش را از پیروزی راحت کند.
در ادامه باتشوایی به میدان رفت و بعد از اینکه سه موقعیت گلزنی را از دست داد بالاخره توانست در دقیقه 90 گلزنی کند تا گل پنجم بلژیک نیز به ثمر برسد. تونس نیز در سومین دقیقه از وقت های تلف شده یکی از گل ها را توسط الخزری جبران کرد تا در نهایت نتیجه 5-2 رقم بخورد.
به این ترتیب بلژیک با 6 امتیاز صعودش به مرحله حذفی را قطعی کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها