کد خبر: 492487
تاریخ انتشار :

جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه

هیرو: می‌خواهیم به عنوان صدرنشین صعود کنیم/ مراکش تیم خطرناکی است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تیم ملی اسپانیا در آخرین بازی‌اش در مرحله گروهی جام جهانی روسیه دوشنبه شب از ساعت 22:30 و همزمان با دیدار ایران و پرتغال به مصاف مراکش می‌رود.
به گزارش نامه نیوز، فرناندو هیرو سرمربی اسپانیا در نشست خبری پیش از بازی گفت: بازی سختی داریم ولی هدف ما انجام یک بازی خوب است. می‌خواهیم سه امتیاز بازی را کسب کنیم و به عنوان تیم نخست به دور بعد صعود کنیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در ادامه اظهار کرد: مراکش تیم خطرناکی خواهد بود و حذفش از جام جهانی دلیلی بر بی‌خطر بودن این تیم نیست. ما باید آگاهانه برابر این تیم ظاهر شویم و حریف را دست کم نگیریم.
او افزود: باید به توانایی‌هایمان اعتراض داشته باشیم و به هدف‌مان فکر کنیم. ما یک تیم هستیم و همه باید حمله و دفاع کنیم. باید تیم حریف را کنترل کنیم و اجازه ندهیم این تیم بازی مورد نظر خود را به نمایش بگذارد. باید خودمان را باور داشته باشیم و به فکر هدف حریف نباشیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال اسپانیا در مورد صعود به مرحله یک هشتم نهایی گفت: به این موضوع فکر می‌کنیم و نمی‌توانم این را پنهان کنم. امیدوارم ۷ امتیازی شویم. با این حال ما بازی به بازی پیش می‌رویم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها