کد خبر: 492705
تاریخ انتشار :

جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه

اروگوئه با غلبه بر تیم میزبان صدرنشین شد/ پیروزی عربستان مقابل مصر در آخرین ثانیه‌ها

اروگوئه با غلبه بر تیم میزبان صدرنشین شد/ پیروزی عربستان مقابل مصر در آخرین ثانیه‌ها
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در آغاز دور سوم مسابقات مرحله گروهی جام جهانی روسیه دو دیدار همزمان از گروه اول مسابقات و از ساعت 18:30 برگزار شد.

به گزارش نامه نیوز، دو تیم صعود کرده اروگوئه و روسیه برای مشخص شدن تیم صدرنشین به مصاف هم رفتند که نماینده آمریکای جنوبی توانست با سه گل به پیروزی برسد.
برای میزبان در این مسابقه ایگور آکنیف، ایلیا کوتپوف، سرگئی ایگناشویچ، ایگور اسمولینکوف، فدور کودریاشف، رومن زوبنین، یوری گازینسکی(46- دالر کوژیائف)، الکساندر سامدوف، دنیس چریشف(38- ماریو فرناندس)، الکسی میرانچوک(60- فدر اسمولوف) و آرتم ژیوبا بازی کردند.
در ترکیب اروگوئه نیز فرناندو موسلرا، سباستین کوتس، دیگو گودین، مارتین کاسرس، لوکاس توریرا، ماتیاس وسینو، رودریگو بنتانکور(63- جورجین دی‌ اراسکاتا)، ناهیتان ناندز(73- کریستین رودریگز)، دیگو لاکسالت، لوئیس سوارز و ادینسون کاوانی(3+90- ماکسی گومز) بازی کردند.
در دقیقه 10 بازی لوئیس سوارز یک ضربه کاشته را به گل اول بازی تبدیل کرد تا نماینده آمریکای جنوبی به پیروزی امیدوار شود.
در دقیقه 23 سانتر کوتس از روی کرنر سمت راست زمین را ژیوبا با ضربه سر برگشت داد که توپ در پشت محوطه جریمه به لاکسالت رسید که شوت پُر قدرت روی پای چپ او در میانه راه به چریشف برخورد کرد تا با تغییر جهت از خط دروازه روسیه عبور کند و دومین گل روسیه به ثمر برسد.
اروگوئه با غلبه بر تیم میزبان صدرنشین شد/ پیروزی عربستان مقابل مصر در آخرین ثانیه‌ها
ایگور اسمولنیکوف در دقیقه 36 با دریافت دومین کارت زرد از بازی اخراج شد تا کار روسیه برای ادامه کار سخت تر هم شود با این حال اروگوئه برای زدن گل سم تا دقیقه 90 صبر کرد و در این دقیقه ارسال توپ آراسکاتا از روی کرنر با ضربه سر گودین همراه شد که آکینف با واکنش خوبی توپ را دفع کرد ولی در ریباند کاوانی بالاخره موفق شد دروازه روسیه را باز کند و سومین گل اروگوئه را بزند.
در نهایت نیز نماینده قدرتمند آمریکای جنوبی با سه پیروزی و بدون گل خورده به عنوان صدرنشین گروه اول راهی دور حذفی شد و روسیه نیز در رده دوم قرار گرفت.
در بازی همزمان نیز دو تیم سقوط کرده مصر و عربستان به مصاف هم رفتند که این بازی با برتری دو بر یک نماینده آسیا خاتمه یافت.
برای مصر در این بازی عصام الحضری، محسن مراون، محمد صلاح، عبدالله السعید، محمود ترزگه(80-کهربا)، طارق حامد، محمد الننی، علی جبر، احمد فتحی، احمد الحجازی، محمد عبدالشافی بازی کردند.
در ترکیب عربستان هم یاسر المسیلیم، اسامه هوساوی، محمد البریک، سلمان الفرج، هتان باهبری(64-مهند عسیری)، یاسر الشهرانی، عبدالله عطیف، حسین المقهوی، سالم الدوسری، فهد المولد(78-الشهری) و معتز هوساوی بازی کردند.
محمد صلاح ستاره مصر در دقیقه 22 این تیم را پیش انداخت و در ادامه عربستان در دقیقه 41 صاحب یک ضربه پنالتی شد که فهد المولد آن را از دست داد و توسط گلر 45 ساله مصر مهار شد.
نماینده آسیا که عملکرد هجومی تری نسبت به مصر در این بازی داشت در دقیقه 50 بار دیگر صاحب یک ضربه پنالتی دیگر شد که این بار سلمان فرج پشت توپ قرار گفت و آن را به گل تبدیل کرد تا نخستین گل سعودی ها در این جام ثبت شود.
اروگوئه با غلبه بر تیم میزبان صدرنشین شد/ پیروزی عربستان مقابل مصر در آخرین ثانیه‌ها
در حالی که بازی رو به اتمام بود عربستان در آخرین ثانیه های بازی و در پنجمین دقیقه از وقت های تلف شده توسط سام الدوساری به گل برتری رسید تا جام را با پیروزی به پایان برساند و یاران صلاح نیز با سه شکست از روسیه بروند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها