کد خبر: 492974
تاریخ انتشار :

جام جهانی ۲۰۱۸ - روسیه

صعود دشوار آرژانتین با غلبه بر نیجریه/ کرواسی مقتدرانه به مرحله حذفی رسید

صعود دشوار آرژانتین با غلبه بر نیجریه/ کرواسی مقتدرانه به مرحله حذفی رسید
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در ادامه مسابقات دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی روسیه دو بازی به طور همزمان از ساعت 22:30 سه شنبه شب از گروه چهارم رقابت ها برگزار شد.

به گزارش نامه نیوز، در مهم ترین بازی دو تیم آرژانتین و نیجریه به مصاف هم رفتند در حالی که هر دو تیم شانس صعود به مرحله حذفی را داشتند.
برای آرژانتین در این بازی فرانکو آرمانی، نیکولاس اوتامندی، مارکوس روخو، گابریل مرکادو، نیکولاس تالیافیکو، خاویر ماسکرانو، اور بانگا، انزو پرز(60- کریستین پاوون)، آنخل دی‌ماریا(72- ماکسیمیلیانو مسا)، لیونل مسی و گونسالو ایگواین به میدان رفتند.
در ترکیب نیجریه نیز رانسیس اوزوهو، لئون بالوگان، ویلیام اکونگ، کنت اومرو، جان اوبی میکل، اوگنکارو ایتبو، ویلفرد اِن‌دیدی، ویکتور موزس، برایان ایدوو، احمد موسی و کلچی ایهه‌ناچو(46- اودیون ایگالو) بازی کردند.
آرژانتین در دقیقه 14 روی حرکت در عمق مسی و تک به تک شدن وی با گلر نیجریه به گل اول رسید تا به ادامه کار امیدوار باشد ضمن اینکه مسی روی یک ضربه کاشته تیر دروازه حریف را نیز به لرزه در آورد.
نیجریه که برای صعود به یک تساوی( در صورت نتیجه نگرفتن ایسلند در بازی همزمان) داشت برای زدن گل تلاش کرد و با ارائه یک بازی هجومی توانست در دقیقه 51 از روی نقطه پنالتی با ضربه ویکتور موزس به گل تساوی برسد. ماسکرانو مرتکب خطای پنالتی شده بود.
در ادامه آرژانتین هجومی ظاهر شد اما نیجریه روی ضد حملات کاملا خطرناک بود به طوری که حملات نماینده آمریکای جنوبی به ایجاد موقعیت جدی منتهی نمی شد اما نماینده آفریقا می توانست دو بار به گل برسد.
در نهایت در دقیقه 86 آرژانتین روی ارسال از سمت راست و ضربه تمام کننده روخو به گل دوم رسید و توانست جواز صعود به مرحله بعدی را به عنوان تیم دوم بگیرد.
صعود دشوار آرژانتین با غلبه بر نیجریه/ کرواسی مقتدرانه به مرحله حذفی رسید
در بازی همزمان نیز کرواسی در حالی که به برخی نفرات اصلی اش استراحت داده بود، با همین نتیجه از سد ایسلند گذشت تا با 9 امتیاز مقتدرانه به مرحله بعدی صعود کند.
برای کرواسی کالینیچ، کارلوکا، جوای ، کالتاکر، پیواریچ، کواچیچ( ایوان راکیتیچ)، مودریچ( فلیپ براداریچ)، بادلچ، پرسیچ، کاراماریچ، پیاتسا(دژان لوورن) بازی کردند و در ترکیب ایسلند نیز هالدرسون، ساورسون،اینگاسون،سیگوردسون، ماگنوسون، گودمانسون، بجارناسون، سیگوردسون(بیورن سیگوردارسون)، هالدرسون، فینبوگاسون(آلبرت گودموندسون) قرار گرفتند.
نیمه نخست این بازی با تساوی بدون گل خاتمه یافت اما کرواسی توانست در دقیقه 53 توسط بادلچ به گل برسد. ایسلند در دقیقه 76 از روی نقطه پنالتی توسط سیگوردسون به گل تساوی رسید تا به صعود امیدوار شود اما گل دقیقه 90 پریشیچ کار را تمام کرد تا شگفتی ساز اروپایی از دور مسابقات کنار برود.
صعود دشوار آرژانتین با غلبه بر نیجریه/ کرواسی مقتدرانه به مرحله حذفی رسید

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها