کد خبر: 494830
تاریخ انتشار :

با بینی بزرگی که هدیه خداست پنالتی رونالدو را گرفتم!

بیرانوند: از لالیگا و سری آ پیشنهاد دارم اما به خاطر پرسپولیس تا نیم‌فصل می‌مانم/ انتقادها انگیزه‌ام را بیشتر کرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علیرضا بیرانوند در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشت و همین امر باعث شد مشتریان زیادی پیدا کند و بحث جدایی اش از پرسپولیس مطرح شود.

به گزارش نامه نیوز، بیرانوند امروز با حضور در برنامه بیست هجده پاسخگوی سوالات عادل فردوسی‌پور بود و در این خصوص نیز صحبت کرد.
وی گفت: چند پیشنهاد از تیم های حاضر در سری آ و لالیگا دارم اما به خاطر قراردادی که با پرسپولیس دارم و شرایط خاصی که این تیم دارد تا نیم فصل می مانم و بعد از آن نیز باشگاه های خواهان من باید با مدیران پرسپولیس مذاکره کنند.
بیرانوند درباره عملکرد ایران در جام جهانی گفت: دوست داشتیم هدیه خوبی به مردم بدهیم و از گروه صعود کنیم اما موفق نشدیم و تلاش می کنیم در جام ملت ها جبران کنیم.
گلر شماره یک تیم ملی در خصوص اینکه چقدر اطمینان داشت که در روسیه فیکس باشد گفت: در مقدماتی گلر اول بودم و انتظار داشتم که در روسیه هم بازی کنم. البته مطالب زیادی منتشر شد مبنی بر اینکه کی‌روش می‌خواهد مانند دوره قبلی درون دروازه سورپرایز داشته باشد که باعث شد کمی نگران شوم که شاید این نویسنده ها خبری دارند و قرار است اتفاقی رخ دهد.
وی درباره سیو خوبی که در بازی اول مقابل مراکش داشت گفت: واقعا آن لحظه حس کردم نیرویی به من کمک می کند و مرا هل می دهد. فکر می کنم دعای خیر مردم باعث آن نیرو بود.
بیرانوند همچنین درباره مهار پنالتی کریس رونالدو تصریح کرد: وقتی رونالدو به یوونتوس با قیچی برگردان گل زد خیلی ها شروع به تمسخر من کردند که چگونه قرار است مقابل او بازی کنم. تصویرش را روی پوستر معروف فیلم به وقت شام گذاشتند و نوشتند "چطوری بیرانوند" اما این کارها باعث بیشتر شدن انگیزه من شد. من هم در پاسخ به آن شوخی ها کری خواندم و گفتم چطوری کریس؟!
وی ادامه داد: قبل اینکه پنالتی توسط ویدیو چک تایید شود از خدا خواستم کاری کند جواب زحماتم را بگیرم. به خاطر آن کری خوانی اگر گل می خوردم کار برایم سخت می شد اما با کمک خدا توانستم ضربه اش را مهار کنم. خدا به من بینی بزرگی داده و با همان توانستم پنالتی رونالدو را بگیرم و هرگز آن را با عمل کوچک نمی‌کنم!
گلر شماره یک تیم ملی تصریح کرد: وقتی توپ را گرفتم انگار تمام دنیا در آغوش من بود. نمی خواستم آن لحظه تمام شود. بازیکنان گفتند با آن مهار انگار بازی از ابتدا اغاز شد و برای ادامه کار انگیزه گرفتند. ضمنا در آن صحنه که با کاستا برخورد کردم واقعا او پای مرا لگد کرد و شبیه سازی نکردم.
بیرانوند درباره کارهای کی روش برای افزایش روحیه بازیکنان گفت: او یک روانشناس بزرگ است. برای ما فیلم های جنگی یا گاوبازی پخش می کرد تا انگیزه بگیریم و بدون استرس بازی کنیم. امیدوارم کادر فنی تا جام ملت ها حفظ شود و نتیجه خوبی در جام ملت ها بگیریم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها