کد خبر: 497443
تاریخ انتشار :

عزم تراکتورسازی برای گرفتن دو بازیکن از پرسپولیس و استقلال

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

تراکتورسازی تبریز با جذب دو مهاجم خارجی سرشناس تا حدی خود را در بازار نقل و انتقالات مطرح کرد با این حال هنوز هم این تیم به بازیکنان کارآمد نیاز دارد.

به گزارش نامه نیوز، مدیران این تیم به دنبال این هستند که برای فصل جدید بتوانند از دو بازیکن کارآمد که با پرسپولیس و استقلال قرارداد دارند استفاده کنند.
تراکتوری ها همچنان اصرار دارند که مهدی ترابی قرارداد رسمی با آنها منعقد کرده و قانونا نمی تواند به پرسپولیس برود و منتظرند تا مراجع قانونی در این خصوص تصمیم گیری کنند.
ترابی فصل گذشته تلاش کرد به عنوان بازیکن سرباز به تراکتورسازی ملحق شود و قراردادی نیز امضا کرد اما این تیم بعد از تغییر مالکیت دیگر تیمی نظامی محسوب نمی شود.
از سوی دیگر داریوش شجاعیان که از گسترش فولاد به استقلال پیوست ممکن است مجبور به بازگشت به تبریز شود و از آنجا که مالک گسترش فولاد و تراکتورسازی یک شخص است تلاش می شود این بازیکن بعد از اتمام دوره مصدومیت برای تراکتورسازی بازی کند.
تبریزی ها اعلام کردند که استقلال به تعهدات مالی اش درقبال خرید شجاعیان عمل نکرده و طبق قانون باید این بازیکن به تبریز برگردد و این در حالی است که ظاهرا تنها 200 میلیون تومان از بدهی استقلال برای شجاعیان مانده است.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها