کد خبر: 498150
تاریخ انتشار :

حسن زاده: سازمان لیگ شکایت نکرد،‌ استقلال جریمه نشد/ هر دو می‌توانند اعتراض کنند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اسماعیلی حسن زاده در گفت‌و‌گو با اخبار ورزشی شبکه سوم سیما در خصوص اعلام نتیجه سه بر صفر به سود پرسپولیس گفت:همانطور که در سایت فدراسیون منعکس شد، کار صدور رای روز گذشته به اتمام رسید و تا تایپ شود امروز صبح در اختیار رسانه‌ها قرار گرفت.

به گزارش نامه نیوز،‌وی افزود: با توجه به توضیحات مفصلی که در متن رای آمده در اولین اعلام که برای روز 29 تیرماه بود همه مراحل را در رای گنجاندیم. خلاصه رای این بود که باشگاه استقلال آمادگی برگزاری این دیدار را نداشته و تیم استقلال هم در خارج از کشور بوده است. مهمترین رکن رای، اشاره نماینده باشگاه استقلال در جلسه شورای تامین استان است که در آنجا هم نماینده این باشگاه به عدم حضور این تیم در صورتجلسه اشاره کرده است.

حسن‌زاده تاکید کرد: تصمیماتی که در مسائل اجرایی فوتبال گرفته می‌شود باید محترم شمرده شود از قضا در متن رای اشاره کردیم و مثالی آوردیم که برای دیدار ایران و کره خیلی تلاش کردیم بازی به تعویق بیفتد ولی ای اف سی پاسخ نداد و تاکید کرد که بازی در روز تاسوعا در ساعت مقرر برگزار شود.این رای را صادر کردیم ولی این رای هم مثل همه آرا قابل اعتراض و تجدید نظر خواهی است.

رئیس کمیته انضباطی در خصوص اینکه آیا جریمه سازمان لیگ در رای اشاره شده است گفت: ما می‌توانستیم حداقل 50 میلیون تومان باشگاه استقلال را جریمه نقدی کنیم و میلیاردها تومان علیه استقلال رای بدهیم ولی سازمان لیگ شکایتی راجع به خسارت نکرد و این را به عنوان یک تخفیف قرار دادیم. سازمان لیگ باید از ما درخواست می‌کرد که این کار را نکرد.

وی تاکید کرد: عدم برگزاری این بازی در هر صورت ضرر مالی از نظر اسپانسری داشته و اگر سازمان لیگ هم بخواهد می‌تواند به رای ما اعتراض کند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها