کد خبر: 498880
تاریخ انتشار :

قراب: تیم شفر به زمان نیاز دارد/ هواداران استقلال باید از فتحی حمایت کنند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

جواد قراب در گفت وگو با سایت رسمی باشگاه استقلال، درباره تساوی دو تیم استقلال و پیکان در هفته نخست رقابت های لیگ برتر گفت: معتقدم که استقلال خیلی خوب بازی کرد. باید به این جوانان استقلال اطمینان کنیم. همه بازیکنان استقلال روز گذشته زحمت کشیدند.
به گزارش نامه نیوز،‌ وی تصریح کرد: همه بازیکنان خوب بودند. چه بازیکنان جوان و چه بازیکنان با تجربه، مقابل پیکان زحمت کشیدند. خریدهای جدید استقلال هم نشان دادند که می توانند به ما کمک زیادی کنند. امثال علی کریمی خیلی خوب کار کردند و نشان دادند که توانایی بالایی دارند و می توانند در طول فصل قابلیت های بیشتری از خود به نمایش بگذارند.

او اضافه کرد: یک نکته هم درباره بازیکنان جوان استقلال بگویم. این بچه ها نشان دادند که چقدر آینده دار هستند. مطمئنم هرکس بازی را دید، از سبک بازی آنها خوشش آمد. ما نیاز به فرصت و زمان داریم تا بتوانیم شکل تیممان را بهتر کنیم. دیروز با وجود جوان بودن استقلال و ناهماهنگی، بازهم از تیم پیکان یک سر و گردن بهتر بودیم و حریف تا دو ساعت دیگر هم نمی توانست به ما گل بزند و این ما بودیم که تاکتیک های خود را به حریف دیکته می کردیم. ما باید به استقلال مورد نظر هواداران تبدیل شویم و این جز با همدلی بدست نمی آید.

عضو هیات مدیره استقلال در پایان و در پاسخ به سوالی درباره امیرحسین فتحی سرپرست جدید این باشگاه گفت: آقای فتحی سال ها در این فوتبال و ورزش ایران حضور داشته اند. ایشان فردی بسیار حرفه ای و خوش فکر هستند و به محض ورود به باشگاه استقلال به شدت دنبال احقاق حق استقلال درباره مجید حسینی و دیگر بازیکنان هستند. فتحی بسیار فرد روراستی است و من به عنوان پیشکسوت باشگاه استقلال از هواداران می خواهم که از آقای فتحی حمایت کنند تا بتوانیم استقلال را به سرعت به نقطه مطلوب برسانیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها