کد خبر: 499239
تاریخ انتشار :

شب متفاوت لژیونرها در اروپا؛ از شکست شارلوا و پیروزی یاران مکانی تا گلزنی سردار و امیری

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در هفته اول لیگ برتر روسیه شب گذشته تیم روبین کازان میزبان کراسنودار بود و با نتیجه دو بر یک این تیم را شکست داد.
به گزارش نامه نیوز، در این بازی سردار آزمون ستاره ایرانی روبین کازان در ترکیب اصلی تیمش قرار گرفت و زننده هر دو گل تیمش بود تا ستاره بازی لقب گرفته و در صدر جدول گلزنان لیگ جای بگیرد.
در هفته اول ژوپیر لیگ بلژیک تیم شارلروا که سه بازیکن ایرانی در اختیار دارد، مقابل آنتورپ قرار گرفت و با یک گل شکست خورد تا فصل را خوب شروع نکند.
در این بازی علی قلی زاده در ترکیب اصلی شارلوا قرار گرفت و عملکرد نسبتا خوبی هم داشت اما رضایی و نورافکن نیمکت نشین شدند. البته رضایی از دقیقه 58 به میدان رفت اما به نورافکن فرصت بازی نرسید.
در هفته هفدهم اوبوس لیگ(لیگ دو) نروژ تیم میوندالن که اخیرا و بار دیگر سوشا مکانی را در اختیار گرفته در حضور این گلر ایرانی به مصاف با نست سوترا رفت و با نتیجه دو بر یک، دومین پیروزی پیاپی خود را کسب کرد تا به رده سوم برسد.
تیم ترابزون اسپور ترکیه نیز که وحید امیری را به خدمت گرفته و در تلاش برای جذب مجید حسینی است، شب گذشته در دیداری دوستانه به مصاف سیواس اسپور رفت و با سه گل پیروز شد.
وحید امیری که نیمکت نشین بود از نیمه دوم به میدان رفت و توانست در دقیقه 72 با ضربه سر دیدنی گل دوم تیمش را به ثمر برساند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها