کد خبر: 499381
تاریخ انتشار :

تا تکلیف اخباری مشخص نشود امکان جذب حقیقی را نداریم

دایی: خارجی نیستم اما حقم را از گرشاسبی می‌گیرم/ به بازیکنم گفته‌اند به یوونتوس می‌رود!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

علی دایی امروز در حاشیه تمرین تیم سایپا در جمع خبرنگاران حاضر شد و صحبت های جالب و خبرسازی را مطرح کرد.
به گزارش نامه نیوز، اظهارات سرمربی سایپا که تیمش فعلا صدرنشین لیگ برتر است را در ادامه می خوانید:
شرایط تیم ما نسبت به هفته قبل بهتر شده و چند بازیکن مصدوم ما به تمرینات رسیده‌اند و اگر چه در بازی اول پیروز شدیم اما نقایصی داشتیم که باید در تمرینات رفع کنیم ولی برای بازی اول خوب بود و بازیکنان خوب بازی کردند. هرچند ۳ گل زدیم اما مشکلات را باید برطرف کنیم تا تیم ما کامل تر شود.
متاسفانه به غیر از دو سه تیم اکثر باشگاه‌ها مشکل مالی دارند و ما هم استثنا نیستیم ما هم در نقل و انتقالات دیر وارد شدیم که به دلیل مشکلات مالی بود. نتوانستیم بازیکنانی که قیمت شان بالای یک میلیارد تومان بود را جذب کنیم. سعی کردیم بازیکنان را در رنج مشخص قیمتی بگیریم. چند بازیکن با تجربه لیگ را به تیم اضافه کردیم و خدا را شکر همه بازیکنان هم خوب بودند..
تا روزی که اخباری تکلیفش را مشخص نکند نمی‌توانیم با حقیقی قرارداد ببنیدیم. اخباری در فهرست تیم ما بود اما به هر علتی که خودش می داند به تمرینات نیامد. با حقیقی صحبت کردم که اگر جایی نرفت و تکلیف گلرهای ما مشخص شد او را جذب کنیم که البته به مسافرت رفت و فعلا به ما خبری نداده است.
بحث رضا اسدی با اخباری خیلی فرق می‌کند. بخاطر اسدی خیلی از بازیکنان را رد کردیم و نگرفتیم و او نمی‌تواند یک باره قبل از بازی اول بگوید می‌خواهم بروم و بنشیند در دفتر باشگاه تا تکلیفش مشخص شود. شما اصلا اسدی را می شناختید؟! او را در بین بازیکنان تستی انتخاب کردم. مطمئن باشید هرکسی گذشته خودش را فراموش کند در حال و آینده اش شکست می‌خورد. آنقدر بازیکن دارم که هر کسی نیاید به مشکل نخورم اما این رسمش نیست. قلی زاده یک سال خوب کار کرد و بعد به تیم بلژیکی رفت.
تیم دانمارکی که می گویند اسدی را می خواهد کدام بازی سایپا را دیده؟! بازی‌های تیم ما انقدر پخش نشده که هیچکس یادش نیست. به او امیدواری الکی می‌دهند و می‌گویند یکسال اینجا بمان و بعد شما را می برم یونتوس! این را همان فردی گفته که طارمی را می‌خواست به تیم قطری ببرد.

برنامه تیم ملی را ندیدم که بخواهم در موردش نظر بدهم ولی ۵ میلیون و ۸۰۰ هزار دلار زیاد نیست زیرا در این وضعیت بد اقتصادی فقط فوتبال مردم را خوشحال می‌کند و ۵۰۰ میلیون دلار هم بدهند کم است و همین فوتبال می‌تواند غم و غصه را از مردم دور می‌کند و باعث نشاط اجتماعی می شود. چطور باشگاه ها می توانند هزینه دلاری بکنند؟ ۵ یا ۶ میلیون دلار برای کشور ما پولی است که منتقدین ایراد بگیرند؟ چه چیزی جز فوتبال مردم را خوشحال کرده؟ پس باید به به چیزی که مردم دوستش را دارند اهمیت بدهید.

مشکل سربازها باید حل شود تا در اختیار تیم ملی باشند. نیروهای مسلح می‌توانند نتیجه گیری کنند که اگر قرار است معافیت بدهند، بدهند و گرنه بازیکنان سرباز را در اختیار تیم ملی قرار بدهند. سرباز وظیفه‌اش دفاع از کشور است و این بازیکنان هم از آبروی ورزشی کشور دفاع می‌کنند و حتی معافیت هم به آنها ندهند. ۴ ماه تا جام ملت‌های آسیا زمان داریم و نیروهای مسلح در این مدت به آنها مجوز خروج از کشور بدهد. کسی نمی‌گوید معافشان کنید. مشکلات هست اما باید از همه نیروهایمان استفاده کنیم.
بارها درباره مطالباتم از پرسپولیس حرف زده ام. صبای قم را یادتان رفته است؟ از راه آهن هم طلب داریم همه را یادتان رفته اما من چه می‌توانم بکنم؟! من روی مواضع خود هستم. خودشان می‌توانستند حل کنند و گرنه حقم را به گرشاسبی و امثال او نمی‌دهم. الان وقتش است که گرشاسبی حقم را بدهد. سال قبل با او توافق کردیم ولی نه مدیران قبلی باشگاه پرسپولیس و نه ایشان به صحبت هایشان عمل نکردند و با معاون وزیر ورزش هم صحبت کردیم. وقتی آنها گذشت‌های ما را قبول نمی‌کنند چه کنم.
حرف خنده دار از گرشاسبی شنیدم که گفت دلار گران شده و اکنون نمی‌توانیم این پول را بدهیم . اگر دلار گران شده طلب ما چه شده ؟ طلب من که آن موقع ۲۰۰ هزار دلار می‌شد اکنون ۱۰۰ هزار دلار می شود اگر بخواهیم حساب کنیم باید بیشتر به ما پول بدهند. من خارجی نیستم و ایرانی هستم اما پولم را می گیرم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها