کد خبر: 506809
تاریخ انتشار :

جان توشاک به برزیل ایران رفت

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز نمایندگان فوتبال استان آذربایجان شرقی در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی، روز جمعه میهمان حریفان خود هستند.
تیم فوتبال ماشین سازی از ساعت ۱۷ روز جمعه با ستاره کاسپین در بابل دیدار می کند، ماشین سازان برای جام حذفی حساب ویژه ای باز کرده اند و باید دید با دست پر از شمال به تبریز برمی گردند؟
اما تراکتورسازی نیز از ساعت ۲۰ روز جمعه با صنعت نفت آبادان دیدار می کند، این بازی یکی از حساس ترین دیدارهای این مرحله از جام حذفی به شمار می رود؛ موتور تراکتورسازی در لیگ برتر روشن شده و این تیم با ستاره های مطرح و ملی پوش خود را تا رده ۶ ام جدول بالا کشیده است البته هواداران تراکتورسازی بیشتر از این از تیم محبوب شان انتظار دارند.
زرد پوشان آبادانی هم با هدایت سرجیو می‌ خواهند از اعتبار فوتبال خوزستان در این بازی دفاع کنند، نفت آبادان در این فصل با ۵ مساوی بیشترین مساوی را در اختیار دارد و در لیگ برتر هنوز پیروزی به دست نیاورده است.
نفتی ها در این مسابقه به دنبال اولین برد فصل خود هستند اما باید دید آبادانی ها می توانند از تراکتور ستاره دار عبور کنند یا همچنان ناکام باقی می مانند؟
بازی کردن یا نکردن ملی پوشان تراکتورسازی نیز یکی از دغدغه های پرشورهاست چرا که آنها سه شنبه برای تیم ملی بازی کرده‌ اند و شاید خسته باشند، به هر حال باید دید جان توشاک در برزیل ایران، چه خواهد کرد.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها