کد خبر: 543417
تاریخ انتشار :

استعفای عضو هیئت مدیره پرسپولیس منتفی شد؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اواخر سال ۱۳۹۷ وزارت ورزش و جوانان، اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس را معرفی کرد و سپس ایرج عرب به عنوان مدیرعامل سرخپوشان پایتخت معرفی شد تا کار خود را در این سمت آغاز کند.

اخبار ورزشی_از اعضای هیئت مدیره پرسپولیس، نام افرادی همچون جعفر کاشانی، علی رغبتی، سید مهرداد هاشمی و مهدی محمد نبی به چشم می خورد که افراد با سابقه فوتبالی و ... بودند. البته در روزهای گذشته برخی رسانه ها اعلام کردند که رغبتی به دلیل چند شغله بودن باید از سمتش در پرسپولیس استعفا دهد که به نظر می رسد این موضوع صحت ندارد، زیرا او به همراه عرب و محمد نبی برای مذاکره با سرمربی جدید سرخپوشان در ترکیه حضور دارد.

گفته می شود رغبتی از مدیران چند شغله وزارت ورزش و جوانان است و سمت‌های پرشماری همچون مدیرکل دفتر برنامه‌ریزی وزارت ورزش، عضو کمیته بررسی وضعیت مربیان خارجی و... برعهده داشته و دارد و به دلیل اینکه قانونی وجود دارد که مدیران چند شغله نمی توانند همزمان کار کنند، او باید از هیئت مدیره پرسپولیس برود.

البته همانطور که گفته شد، او همراه با ۲ عضو دیگر در ترکیه است و اگر استعفایی نیز در میان باشد، به نظر می رسد پس از انتخاب سرمربی جدید رخ دهد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها