کد خبر: 544465
تاریخ انتشار :

مطرح شدن بحث تغییر سرمربی تیم فوتسال ایران در جلسه کمیته فنی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

هفتمین نشست کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی امروز سه شنبه در ساختمان سازمان لیگ فوتسال برگزار شد.
در این نشست به ریاست محمدحسن انصاریفرد و با حضور ابراهیم شکوری سرپرست دبیرکلی فدراسیون و اعضای کمیته فنی و توسعه فوتسال و فوتبال ساحلی و و حمید شاندیزی، محمد هاشم زاده و علی صانعی تصمیمات زیر اتخاذ شد:
۱- درخصوص عملکرد تیم ملی فوتسال زیر ۲۰ سال در مسابقات آسیایی تبریز حمید شاندیزی و محمد هاشم زاده گزارشی از عملکرد خود ارائه و دلایل عدم صعود تیم به فینال مسابقات را اعلام کردند. پس از آن اعضای کمیته فنی و توسعه سوالاتی را درخصوص بازیهای تیم در مسابقات و به خصوص مقابل تیم ژاپن مطرح کردند که از سوی کادرفنی این تیم پاسخ داده شد. درنهایت مقرر شد درجلسه بعدی کمیته فنی و توسعه در خصوص ادامه کار با مربیان فعلی و یا مربیان و گزینه‌های دیگری به بحث و بررسی پرداخته و نتایج آن اعلام شود. (تیم فوتسال زیر ۲۰ سال در مسابقات قهرمانی آسیا بعد از باخت مقابل ژاپن از رسیدن به فینال بازماند و در نهایت سوم شد)
۲- درخصوص برنامه ریزی و پیشنهادات مربوطه به دور بعدی مسابقات آسیایی زیر ۲۰ سال در این نشست بحث و تبادل نظر و مقرر شد که اعضای کمیته فنی و توسعه نظرات خود را به صورت مکتوب ارائه کنند تا در این خصوص تصمیم‌گیری شود.
۳- ضمن اینکه شهریاری رییس کمیته فوتبال ساحلی درباره آخرین اقدامات پیرامون تیم ملی فوتبال ساحلی گزارشی ارائه کرد و درباره گزینه‌های سرمربیگری پیشنهادات مربوطه از طریق ایشان و سایر اعضای کمیته فنی و توسعه مطرح شد. در نهایت انتخاب سرمربی و مربی تیم ملی فوتبال ساحلی به جلسه آینده موکول شد.
منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها