کد خبر: 548542
تاریخ انتشار :

دردسر بزرگ رونالدینیو؛ ممنوع الخروجی از برزیل!

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در سالهای اخیر و همانند بسیاری از ستاره های بزرگ دنیای فوتبال، رونالدینیو نیز از احکام در موردتخلفات مالی در امان نمانده و حالا به نظر می رسد وی از برزیل ممنوع الخروج شده است.
یک روزنامه برزیلی روز دوشنبه گزارش داد که دادگاهی در جنوب برزیل رونالدینیو، ستاره سابق بارسلونا را از فروش 57 املاک و مستغلات خود به دلیل عدم پرداخت جریمه تخلفات محیط زیستی و سایر بدهی های خود منع کرده و اموال وی بلوکه شده است.
یک مقام آگاه در این رابطه گفت: "رونالدینیو پس از ساخت و ساز غیرقانونی اسکله در دریاچه خانه خود در پورتو آلگره، 2.06 میلیون پوند بدهکار است و طلبکاران نیز برای بازپس گیری 1.7 میلیون پوند در مورد سایر بدهی های وی اقدام کرده اند."
به نظر می رسد مقامات قضایی تا زمان روشن شدن تکلیف پرونده ، پاسپورت رونالدینیو را مصادره کرده اند. البته قاضی پورتو آلگره به خبرگزاری رویترز گفت که این پرونده تحت قوانین اسرار قضایی بوده و و هیچ جزئیاتی درباره گزارش روزنامه را تایید یا انکار نمی کند. وکیل رونالدینیو بلوکه شدن اموال موکل خود را تکذیب کرد اما گفت که وی به دلیل حکم قضایی نمی تواند در مورد جزئیات این پرونده اظهار نظر کند.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها