کد خبر: 548725
تاریخ انتشار :

دنیزلی: دو بازیکن خارجی به «تراکتور» می‌پیوندند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، مصطفی دنیزلی در تبریز گفت: تراکتور از تمام تیم‌ها زودتر تمرینات خود را آغاز کرده بود و از همان روز اول برنامه‌های تیمی ما خوب پیش می‌رود و باید عنوان کنم ما انتظارات تیم خود را خوب می دانیم.

وی گفت: از بازیکنان خارجی مازولا که بازیکن جوانی است به تیم پیوسته است و 2 بازیکن جدید هم در روزهای آتی به تیم تراکتور خواهد پیوست. تیم ما تیمی است که هم بازیکنان جوان دارد و هم بازیکنان باتجربه و تلفیق جوانی و تجربه می‌‌تواند کمک زیادی به تیم کند.

دنیزلی افزود: هر قدم من برای موفقیت تیم تراکتور است، فوتبال یک بازی گروهی است و همه باید به صورت گروهی تلاش کنیم و برای رسیدن به هدف باید صبر داشته باشیم. 3 هفته، 5 هفته و یا 10 هفته برای رسیدن به موفقیت کافی نیست و برای تحقق اهداف تیم باید 30 هفته تلاش کنیم، ما در جام حذفی و هم لیگ برتر تا آخرین لحظه تلاش خواهیم کرد و در هر 2 جام مدعی هستیم.

سرمربی تیم تراکتور گفت: تاخیر شروع لیگ به ضرر تراکتور بوده و من ناچار هستم برنامه تیم را تغییر دهم. اول گفتند 5 مرداد شروع می‌شود بعد گفتند 10 مرداد زمان شروع لیگ است و حالا هم می‌گویند 2 هفته ‌دیگر شروع می‌شود و این تاخیر شروع لیگ به برنامه‌‌های ما لطمه می‌زند.

وی گفت: اردوی ترکیه در شرایط ‌‌ خوبی انجام بود و تمرینات خوبی را برگزار کردیم و 2 بازی هم انجام دادیم و این اردوی برای شروع لیگ برتر در این روزها برنامه‌ریزی شده بود و باید منتظر بمانیم ببنیم این اردو با شرایط فعلی و تاخیر شروع لیگ برنر به سود تیم شد یا به ضرر تیم.

دنیزلی گفت: فلسفه مربیگری من بازی خوب و هجومی است و پایان بازی هم با موفقیت و رضایت هواداران است، لیگ یک ماراتن است و من به مالک باشگاه، هیات مدیره، مدیر باشگاه، بازیکنان و تماشاگران اطمینان کامل دارم و انشاالله موفقیت با ما خواهد بود.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها