کد خبر: 551712
تاریخ انتشار :

با شروع لیگ اتفاقات زیادی می‌افتد/ در استقلال هیچ چیز سرجایش نیست

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

حسن روشن با اشاره به وضعیتی که برای باشگاه استقلال رقم خورده است گفت: این روزها در استقلال هیچ چیز سر جای خودش نیست، کمیته‌هایی که تشکیل شده بود به تدریج از بین رفته و حالا مدیرعامل باشگاه استقلال، خودش می‌خواهد یک‌تنه همه کار انجام دهد؛ به قول فوتبالی‌ها کُرنر بزند و سپس خودش همان کرنر را به گل تبدیل کند.
وی ادامه داد: باید نقش کمیته انضباطی و کمیته فنی مشخص باشد. این کمیته‌ها که متشکل از پنج، شش نفر بود می‌توانست به استقلال کمک زیادی کند اما دلیل اینکه دیگر از آنها استفاده نمی‌شود، مشخص نیست. استقلال تا حدودی جای دوست و آشنابازی شده است و برخی‌ها تیم را فامیلی کرده‌اند، درحالی‌که نباید چنین اتفاقی رخ دهد.
این پیشکسوت استقلال ادامه داد: متأسفانه مدیریت باشگاه دلش می‌خواهد همه کارها را یک‌تنه انجام دهد. الان باید از او پرسید وضعیت آکادمی به کجا رسیده است؟ چرا مؤمنی می‌رود و حاجیلو جای او را می‌گیرند؟ اعضای هیئت مدیره چرا استعفا می‌دهند؟ مشکل اصلی کجاست؟ آیا همه این مسائل را باید مدیرعامل باشگاه حل کند و نیاز به همفکری ندارد؟ این یکی از مشکلات بزرگ مدیریت استقلال است که روز به روز بدتر شده و شرایط برای آبی‌پوشان سخت‌تر می‌شود.
روشن افزود: استقلال باید آرامش داشته باشد. من هنوز معنی استعفای استراماچونی را نفهمیده‌ام. باشگاه باید در این خصوص پاسخگو باشد که متأسفانه هرگز چنین کاری را نکرده و نخواهد کرد.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا استقلال می‌تواند در لیگ نوزدهم موفق باشد؟ تصریح کرد: ظاهر مسئله نشان می‌دهد این اتفاق رخ نخواهد داد و استقلال موفق نخواهد بود اما امیدوارم شرایط تیم روز به روز بهتر شود.
حسن روشن ادامه داد: به یاد دارم زمانی که مرحوم رایکوف سرمربی استقلال بود، ما در هفته اول با ذوب‌آهن بازی داشتیم و در آن بازی باید ۱۲ گل می‌زدیم اما یک بر صفر نتیجه را واگذار کردیم. در آن روز هیچ‌کس خوشحال‌تر از رایکوف نبود و ما همه ناراحت بودیم و وقتی علت را از او جویا شدیم، گفت «باخت در بازی اول، بهتر از این است که در هفته‌های بعدی ببازیم؛ باید از این باخت درس گرفته و روز به روز بهتر شویم». ما که خجالت می‌کشیدیم از رختکن بیرون بیاییم، وقتی شنیدیم که هواداران بازی، ما که یک تیم جوان بودیم را تحسین کرده و سربلند از رختکن بیرون آمدیم و در آغوش آنها قرار گرفتیم بنابراین استقلال نیاز دارد که از شکست دیدارهای تدارکاتی درس گرفته، نقاط ضعفش را برطرف تا یک تیم خوب را روانه لیگ نوزدهم کند.
پیشکسوت باشگاه استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال روزهای سختی را سپری می‌کند. با شروع لیگ اتفاقات زیادی خواهد افتاد اما امیدوارم که این اتفاقات، تیم را به حاشیه نبرده و آبی‌پوشان بتوانند عملکرد موفقی در لیگ نوزدهم داشته باشند.
منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها