کد خبر: 553493
تاریخ انتشار :

ستاره چلسی؛ جدیدترین هدف انتقال آزاد یوونتوس

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

اگرچه فصل پر هیاهوی نقل و انتقالات اروپا دیشب به پایان رسید، اما از همین حالا گمانه زنی ها در مورد آینده بازیکنان بزرگ آغاز شده است. در یک دهه اخیر یوونتوس بازیکنانی ارزشمند و موفق را با انتقالی رایگان و پس از اتمام قرارداد با باشگاه شان به خدمت گرفته است و دیلی میل مدعی شد ویلیان، ستاره 31 ساله و برزیلی چلسی جدیدترین گزینه بیانکونری برای تقویت این تیم است.

قرارداد ویلیان تابستان سال بعد با باشگاه چلسی به اتمام خواهد رسید و هنوز توافقی بین طرفین برای تمدید قرارداد انجام نشده است. بعید به نظر می رسد ویلیان تمایلی به ماندن در استمفوردبریج داشته باشد و احتمالا مذاکرات طرفین از ماه ژانویه برای انتقال به تورین آغاز خواهد شد.

ویلیان در سالهای اخیر مورد توجه تیم هایی چون رئال مادرید و بارسلونا نیز قرار داشته، اما چلسی تا به حال اجازه جدایی وی را صادر نکرده است و سال بعد و با به پایان رسیدن قرارداد این وینگر 31 ساله، یوونتوس برای خرید او اقدام خواهد کرد.

در همین یک سال اخیر بازیکنانی چون امره جان، آدرین رابیو و آرون رمزی بعد از اتمام قرارداد خود راهی یوونتوس شده اند و اخبار زیادی در مورد تکرار این اتفاق در تابستان سال بعد در خصوص کریستن اریکسن، ستاره دانمارکی تاتنهام نیز منتشر شده است.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها