کد خبر: 556090
تاریخ انتشار :

توضیحات جالب لیونل مسی در مورد رقابت با رونالدو

توضیحات جالب لیونل مسی در مورد رقابت با رونالدو
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

لیونل مسی که دیشب عنوان بهترین بازیکن جهان از سوی فیفا را دریافت کرد، با یوفا مصاحبه ای انجام داده و از وی در مورد اینکه مردم از رابطه خوب و رونالدو متعجب می شوند سوال شده است. ستاره آرژانتینی بارسا دلایل این تفکر را برشمرده و البته مدعی شد این رقابت تنها معطوف به مستطیل سبز است.

لیونل مسی گفت: "این تفکر دلایل زیادی دارد، اول اینکه رقابت بزرگی که در طول چند سال گذشته بین ما ایجاد شده است، زیرا یکی از ما برای بارسلونا و دیگری برای رئال مادرید بازی می کرد و همچنین به دلیل اینکه جوایز انفرادی زیادی کسب کردیم این ذهنیت وجود دارد. مردم شاید فکر کنند که رقابت از فوتبال برای ما فراتر بود، اما اینگونه نیست.

ما هردو می خواهیم بهترین عملکرد را برای تیم های خود ارائه داده و هیچکدام دوست نداریم مغلوب شویم و این چیزی است که ما نمی پذیریم. به همین دلیل است که این رقابت بین ما وجود دارد. نکته مهم این است که همه چیز در زمین باقی می ماند."

لیونل مسی همچنین در مورد اهداف آینده دوران ورزشی خود گفت: "چهار سال از زمان آخرین قهرمانی ما در لیگ قهرمانان گذشته و من واقعا می خواهم دوباره امسال در این رقابت ها قهرمان شوم.

همچنین من مشتاقانه منتظر رقابت ها آمریکا هستم تا فرصتی دوباره برای قهرمانی در این جام پیدا کنم. من واقعا در رقابت های کوپا آمریکای امسال هیجان زده بودم."

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها