کد خبر: 561760
تاریخ انتشار :

تسریع روند واگذاری استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

وزیر ورزش و جوانان تاکید کرد: مشخص شدن و معرفی کارگزاران بورس از سوی دوباشگاه استقلال و پرسپولیس روند و فرآیند واگذاری سرخآبی ها را به بخش خصوصی شتاب بخشیده است.

مسعود سلطانی فر روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا در یاسوج اظهار داشت: بحث واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس اکنون به صورت روزمره در دستورکار وزارت ورزش و جوانان قرار گرفته و البته جلسات و پیگیری ها در این زمینه با معرفی کارگزاران شکل منظم تری به خود گرفته است.

وی تصریح کرد: واگذاری سرخآبی ها با جدیت هرچه تمام از سوی دو باشگاه و هم از طرف وزارت ورزش و جوانان دنبال می شود.

سلطانی فر یادآور شد: تمامی مستندات و اقدام های لازم قانونی برای واگذاری دوباشگاه استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی فراهم است.

وی همچنین با توجه به اقدام ها ودستاوردهای دولت و وزارت ورزش و جوانان در استان کهگیلویه وبویراحمد نیز گفت: اتفاقات و اقدام های حتی معجزه آسایی با توجه به شرایط سخت تحریم ها و کمبود منابع مالی در این استان افتاده و باید اذعان کرد که وضعیت در زمینه احداث زیرساخت ها و فضاهای ورزشی از میانگین کشوری بالاتر است.

به گزارش نامه نیوز، وی با بیان اینکه سال گذشته برغم شرایط تحریم های ظالمانه و کمبود منابع دولتی بیش از ۷۰۰ طرح ورزشی که عمده آنها در استان ها و مناطق محروم و روستاها بوده به بهره برداری رسید، گفت: هدف گذاری امسال نیز ۷۰۰ مورد است که تاکنون بیش از ۳۴۰ طرح به مرحله تکمیل و بهره برداری رسیده است.

سلطانی فر با بیان اینکه هم اینک بیش از سه هزار پروژه نیمه تمام در کشور وجود دارد، گفت: بسیاری از طرح های بلاتکلیف و راکد که حتی عمری بیش از ۱۲ تا ۱۵ ساله داشتند ظرف سه سال گذشته تکمیل و تعیین تکلیف شدند.

وزیر ورزش و جوانان ادامه داد: از جمله ۱۰ سالن سرپوشیده پنج تا ۶ هزار نفره در ۱۰ مرکز استان بوده که چهار مورد آن تا پایان سال جاری تکمیل می شود و مابقی نیز تا پایان دولت دوازدهم به بهره برداری خواهد رسید.

در سفر سلطانی فر به استان کهگیلویه وبویراحمد ۱۶ طرح با اعتباری افزون بر ۱۸۰ میلیارد ریال در مناطق و شهرستان هیا مختلف این استان به بهره برد اری رسید.

کهگیلویه و بویراحمد با جمعیت حدود ۷۱۳ هزار نفری افزون بر ۵۰ هزار ورزشکار ساماندهی شده مرد و زن در رشته‌های مختلف دارد.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها