کد خبر: 566847
تاریخ انتشار :

شیری: فقط به رسیدن به صدر و قهرمانی فکر می‌کنیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

مهدی شیری در خصوص دیدار با سایپا اظهار داشت:بازی سختی داشتیم، سایپا یکی ازتیم‌های جوان و خوب لیگ است اما ما تنها به دنبال 3 امتیاز بازی بودیم که خدا را شکر به هدفمان رسیدیم. شرایط تیم برای نیم فصل دوم خوب است و 3 بازی گذشته را با برد پشت سرگذاشتیم و روحیه بالایی برای ادامه لیگ داریم. هدف‌مان این است که نیم فصل دوم را با پیروزی شروع کنیم و در هر بازی به هدف اصلی‌مان که قهرمانی است، نزدیک‌تر شویم.

وی که در بازی با سایپا، پاس گل اول تیمش را داد تا در برد 2-0 سهم قابل توجهی داشته باشد. او در این خصوص گفت: برای من و سایر بچه‌ها مهم موفقیت تیم است. گرچه خوشحالم که توانستم تا حدودی در موفقیت تیم تأثیرگذار باشم و امیدوارم که این روند را ادامه دهم و باز هم بتوانم با پاس گل‌هایم به تیمم کمک کنم. ارسال از جناحین یکی از تاکتیک‌های ما برای رسیدن به گل است و در تمرینات بارها روی این موضوع کار می‌کنیم.

سرخپوشان پایتخت در شرایطی حال و روز بهتری پیدا کرده‌اند که همچنان خط حمله یکی از نقاط ضعف بزرگ این تیم است. بازیکن شماره 17 پرسپولیس درباره خط حمله تیمش هم صحبت کرد: علیپور تنهاست و طبیعتاً فشار زیادی روی اوست. همه ما کمک می‌کنیم تا علیپور بتواند دوباره به روزهای اوج خود بازگردد و عنوان آقای گلی لیگ هفدهم را تکرار کند. در اواخر نیمه اول بازی با سایپا، یک موقعیت خوب نصیب علیپور شد که او با بشار رسن قاطی کرد، البته این به دلیل شرایط بازی و تلاش همه بچه‌ها برای رسیدن به گل است.

مدافع راست پرسپولیس در ادامه به بازی پیش رو با پارس جنوبی جم در شروع نیم فصل دوم اشاره کرد: بازی با پارس جنوبی برای ما مهم است و آماده بازی با این تیم می‌شویم تا دست پر از جم برگردیم. ما یک بازی عقب افتاده با نساجی داریم. بنابراین به صدرنشینی فکر می‌کنیم. ما پرسپولیس هستیم و در هر بازی محکوم به برد. گرچه برنامه‌ریزی فشرده سازمان لیگ واقعاً کار را سخت کرده اما باید امتیازات لازم را کسب کنیم. پس از بازی با پارس جنوبی باید در جام حذفی به مصاف شهرداری ماهشهر برویم و پس از آن نوبت به نساجی است.

شیری که چند روز پیش قراردادش را برای یک سال دیگر تمدید کرد، درباره این موضوع و قرعه سرخ‌ها در لیگ قهرمانان آسیا گفت: روزهای خوبی در پرسپولیس گذراندم و با تمدید قراردادم می‌خواهم این روزها را تکرار کنم. پرسپولیس تیم بسیار بزرگی است و آرزوی هر بازیکنی حضور در این تیم است. خوشحالم که قراردادم را تمدید کردم. ما قرعه بسیار سختی در لیگ قهرمانان آسیا داریم و تیم‌های مقابل‌مان الدحیل قطر، التعاون عربستان، الشارجه امارات، تیم‌های بسیار خوبی هستند، البته ما هم تیم خوب و بزرگی هستیم و در تعطیلات نیم فصل خودمان را برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا آماده می‌کنیم.

در روزهای گذشته باشگاه استقلال به دلیل جدایی آندره‌آ استراماچونی با مشکلات زیادی روبه‌رو شد. در این بین بازیکنان و هواداران نگرانی‌هایی دارند که مبادا این اتفاقات برای پرسپولیس هم بیفتد. مدافع راست پرسپولیس این مسأله را تأیید کرد: این نگرانی وجود دارد اما امیدوارم که مسئولان به فکر باشند و مطالبات مربیان را پرداخت کنند. بالاخره مربیان و بازیکنان خارجی هم خانواده دارند. در کل به وجود آمدن چنین وضعیتی، به هیچ وجه برای آبروی فوتبال ایران خوب نیست.

او در پایان تأکید کرد که روند خوب پرسپولیس با کالدرون ادامه خواهد داشت: کالدرون مربی بزرگی است. او نیاز به زمان داشت تا با تیم هماهنگ شود. گذشت زمان موجب شد تا جواب اعتماد به کالدرون را ببینیم و پرسپولیس نتیجه بگیرد. تلاش ما بازیکنان این است که بیشترین کمک را به او کنیم تا امسال هم لیگ را با قهرمانی به پایان برسانیم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها