کد خبر: 567087
تاریخ انتشار :

خلعتبری: منصوریان سرمربی و رفیق بازیکنان بود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدرضا خلعتبری پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل سایپا در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور در جمع خبرنگاران حاضر شد و درمورد این مسابقه اظهار داشت: اتفاقاتی قبل از بازی رخ داد؛ تغییرات کادر فنی در شرایطی رخ داد که تیم از نظر فنی مشکلات چندانی نداشت. در هفته‌های گذشته ما دو برد و دو مساوی و یک شکست مقابل پرسپولیس داشتیم که بالاخره اتفاق می‌افتد. مشکل تیم ما فنی نیست، بلکه مشکل روحی و روانی داریم.
وی با بیان اینکه اکثر بازیکنان از نظر ذهنی بهم ریخته‌اند، خاطرنشان کرد: وقتی روز قبل از بازی سرمربی جوانی مثل منصوریان را از دست بدهیم طبیعی است که شرایط تیم اینگونه می‌شود. او با 90درصد بازیکنان تیمش رفیق بود و در عین حال به خوبی تیم را مدیریت می‌کرد. در این بین زحمات محمدی و مدیر باشگاه را هم نمی‌توان نادیده گرفت. آنها همه کار کردند تا بازیکنان دریافتی داشته باشند، اما این تغییر و تحولات نظر هیأت مدیره بود.
بازیکن تیم فوتبال ذوب‌آهن عنوان کرد: منصوریان باتوجه به تعهدی که داده بود از کار برکنار شد. تیم ما متاسفانه امروز بازی را باخت و از این موضوع ناراحت هستیم. تیم ما تازه داشت خوب می‌شد و منصوریان روند خوبی در تیم ایجاد کرده بود، اما تصمیم گرفت کار را ادامه ندهد و ما از این موضوع بسیار ناراحت هستیم. به منصوریان زمان داده بودند و فکر می‌کنم نتیجه این بازی تاثیری در رفتن و ماندن وی نداشت. ما از این اتفاق ناراحتیم، چون منصوریان غیر از سرمربی رفیق ما هم بود.
خلعتبری درمورد اینکه گفته شده برخی بازیکنان اگر تا نیم فصل 50درصد از قرارداد خود را دریافت نکنند، از این تیم جدا می‌شوند، تصریح کرد: من همانطور که راحت به باشگاه ذوب‌آهن آمدم، اگر بخواهم بروم هم راحت با آنها صحبت کرده و می‌روم. هرکسی تعهد دارد خودش می‌داند. ذوب‌آهن باشگاه بزرگی است و سوابقش را هم همه می‌دانند. ممکن است در پرداخت‌ها کمی تاخیر ایجاد شود، اما در نهایت انجام می‌شود. ذوب‌آهن برای من قابل احترام است.
منبع: تسنیم

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها