کد خبر: 567765
تاریخ انتشار :

صالحی‌امیری: منابع مالی به فدراسیون‌های المپیکی تزریق شد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیدرضا صالحی‌امیری در نشست روسای فدراسیون‌ها با مسوولان ورزش از وزیر ورزش و جوانان به واسطه انتخاب «مهدی علی‌نژاد» به عنوان سرپرست معاونت قهرمانی وزارت ورزش و جوانان قدردانی کرد و اظهار داشت: اعتقاد دارم پست معاونت قهرمانی بسیار حساس است و علی‌نژاد به عنوان یکی از روسای موفق ما می‌تواند در این پست مفید باشد.

وی در ادامه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در کمیته ملی المپیک ارائه کرد و افزود : ۳۸ جلسه با فدراسیون‌های المپیکی گذاشته شده و تاکنون ۱۷ فدراسیون به ستاد عالی آمدند و با همگرایی جلسات پیش می‌رود. واقعیت این است که همه فدراسیون‌های المپیکی در تلاش هستند و باید زحمات همه دیده شود.

صالحی‌امیری در خصوص تخصیص بودجه به فدراسیون‌های المپیکی اظهار داشت: در حوزه منابع هفته پیش تزریق مالی خوبی با تلاش وزیر ورزش و ژاله فرامرزیان صورت گرفت.

رییس کمیته ملی المپیک در بخش دیگری از سخنانش اشاره‌ای به کمیسیون‌های ده‌گانه در کمیته ملی المپیک کرد و افزود: جلسات این کمیسیون‌ها برگزار می‌شود در این جلسات مباحث مختلف مطرح می‌شود و از روسای فدراسیون‌ها می‌خواهم که به صورت جدی در این جلسات حضور داشته باشند.

وی در خصوص موضوعات مطروحه در این جلسات اظهار داشت: راهکارهای فرهنگی را در جلسات کمیسیون‌ها درحال پیگیری هستیم و همچنین بحث‌های روانشناسی را دنبال می‌کنیم.

صالحی امیری افزود: فدراسیون‌ها در راستای برنامه کمیته المپیک باید یک مشاور روانشناس در کنار خود داشته باشند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها