کد خبر: 568866
تاریخ انتشار :

پاشازاده: کار استراماچونی از لحاظ معرفتی درست نبود

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به نقل از پایگاه خبری وزارت ورزش، مهدی پاشازاده پس از دیدار با معاون وزیر ورزش گفت: خدا را شکر که سرمربی انتخاب شد و هیات مدیره هم در حال جایگزین شدن هستند و امیدوارم در یکماه پیش رو که بسیار هم سخت خواهد بود، شرایط به سمتی پیش رود که سرمان را بالا نگاه داریم و بتوانیم در خانواده استقلال موفقیت‌های زیادی را ببینیم و همه باید در این شرایط سخت حمایت کنند چرا که حمایت در این شرایط سخت بسیار مهم است.

مهدی پاشازاده افزود: استراماچونی از نظر معرفتی کارش درست نبود و می‌توانست همچون کالدرون حداقل تا نیم فصل صبر کند. البته دیگر نباید به عقب برگردیم و باید برای آینده برنامه ریزی کنیم.

وی با بیان اینکه باید از فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال حمایت شود اظهار داشت: الان همه باید سرمربی را حمایت کنیم نه به خاطر شخص فرهاد بلکه به خاطر آنکه هیچ سرمایه‌ای بالاتر از استقلال و هواداران آن نیست بنابراین همه باید دست به دست هم دهیم تا در آسیا و لیگ برتر تیم به جایگاه خوبی برسد.

پاشازاده جلسه برخی پیشکسوتان با معاون ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان را خوب توصیف کرد و اظهار داشت: ان چیزی که برای من مهم است هوادار است. امیدوارم تصمیمات خوبی گرفته شود و استقلال به جایگاه اصلی خود بازگردد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها