کد خبر: 577745
تاریخ انتشار :

نظرسنجی جذاب AFC برای انتخاب بهترین ایرانی لیگ قهرمانان؛ از سیدجلال حسینی تا فرهاد مجیدی

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش خبرگزاری فارس، در آغاز سال جدید و با توجه به تعطیلی تورنمنت های ورزشی در سراسر دنیا از جمله آسیا، AFC تصمیم گرفته با نظرسنجی از کاربران خود بهترین بازیکن ایرانی لیگ قهرمانان آسیا را انتخاب کند. تورنمنتی که فصل 2020 آن با توجه به شیوع کرونا نیمه کاره رها شده و برگزاری آن به تابستان داغ سال جاری موکول شده است.
سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به معرفی 5 اسطوره ایرانی لیگ قهرمانان آسیا پرداخته و از مخاطبان خود خواسته از بین این 5 نفر بازیکن مورد علاقه خود را انتخاب کنند. AFC با معرفی قاسم حدادی‌فر، سیدجلال حسینی، فرهاد مجیدی، احسان حاج‌صفی و سیدمهدی رحمتی این پنج بازیکن را بهترین بازیکنان ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان آسیا معرفی کرد و از کاربرانش خواست بهترین آن‌ها را انتخاب کند
AFC در ابتدای گزارش خود نوشته است: در حالی که تیم‌های ایرانی هنوز موفق به فتح لیگ قهرمانان نشده‌اند، در چند مقطع تا نزدیکی کسب آن پیش رفته‌اند و در صحنه فوتبال باشگاهی آسیا چند ستاره ایرانی عملکرد درخشانی داشته‌اند.
سیدجلال حسینی با 58 بازی، سیدمهدی رحمتی با 61 بازی، فرهاد مجیدی با 30 بازی، قاسم حدادی فر، با 38 بازی، احسان حاج صفی با 42 بازی در لیگ قهرمانان آسیا گزینه های AFC هستند که کاربران ایرانی می توانند با مراجعه به سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا به گزینه مورد نظر خود رای بدهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها