کد خبر: 578301
تاریخ انتشار :

هازارد سکوتش را شکست

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ه نقل از آس، ادن هازارد که در مادرید در قرنطینه به سر می‌برد برای نخستین بار پس از جراحی خود با رسانه‌ها صحبت کرد. هافبک بلژیکی گفت: حال من خوب است. از خانه خارج نمی‌شوم و مراقب خود هستم. بهتر شده‌ام. در اینجا تمرین کردن کمی سخت است. می‌توانم راه بروم و همه چیز خوب پیش می‌رود.

یورو ۲۰۲۰ به دلیل شیوع گسترده ویروس کرونا در اروپا به تعویق افتاد و یک سال بعد برگزار خواهد شد. بازیکن رئال مادرید در این رابطه اظهار کرد: منتظر این بازی‌ها بودم و از این که به تعویق افتاد ناراحت شدم. برای بازی کردن در این رقابت‌ها برنامه ریزی کرده بودم با وجود اینکه مدتی است جراحی کرده‌ام.‌ همه باید یک سال بیشتر صبر کنیم. با این حال وضعیت جسمانی من تا آن موقع بهتر خواهد شد و روی فرم خواهم بود. برای هواداران سخت است چون دوست دارند هر تابستان یک تورنمنت از بازی‌های ملی را تماشا کنند. با این حال باید زندگی را در اولویت قرار دارد. ما نیز مانند دیگران هستیم و باید یک سال دیگر صبر کنیم.

او افزود: تمام تلاش خود را می‌کنم تا زمانی که به میادین برمی‌گردم روی فرم باشم. برای این کار باید تمرین زیادی کرد اما زمانی که مصدوم شدم این کار را خیلی انجام داده‌ام. هر اتفاقی رخ می‌داد در یورو روی فرم بودم.

هازارد در ادامه اظهار کرد: منتظر بازگشت به میادین هستم. تنها کاری که می‌توانیم انجام دهیم این است که روی فرم بمانیم. نمی‌دانیم لالیگا چه زمانی دوباره از سر گرفته خواهد شد اما امیدواریم پایان خوبی را تجربه کنیم و من بتوانم بازی کنم. اگر این اتفاق رخ ندهد همه ناراحت می‌شویم.

بازیکن بلژیکی درباره ترس از کرونا گفت: نمی‌گویم که مبتلا نمی‌شوم اما من در خانه هستم و کسی به خانه‌ام نمی‌آید. همچنین نمی‌توانیم با کسی ملاقات داشته باشیم. ترس کمی دارم، مانند دیگران. ما انسان هستیم و باید از خودمان مراقبت کنیم. تنها نگرانی من برای افرادی است که ضعیف‌تر هستند.

هازارد درباره حضورش در رئال مادرید گفت: نخستین فصل من در این باشگاه بد بود اما همه چیز بد نبود. فصل سازگاری بود. در فصل بعدی قضاوت خواهم شد. البته بستگی به روی فرم بودنم دارد. تیم خوبی داریم که از بازیکنان جدید بهره می‌برد. برای من تجربه بزرگی است. هنوز چهار سال قرارداد دارم. امیدوارم روی فرم باشم.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها