کد خبر: 585992
تاریخ انتشار :

کدام تیم‌های اروپایی در این فصل می‌توانند ۳ گانه بگیرند؟

کدام تیم‌های اروپایی در این فصل می‌توانند ۳ گانه بگیرند؟
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

بامداد امروز در نیمه نهایی جام حذفی آلمان معروف به د.اف.ب پوکال بایرن مونیخ توانست از سد اینتراخت فرانکفورت بگذرد و به فینال این رقابت برسد. باواریایی‌ها در فینال جام حذفی آلمان باید به مصاف لورکوزن بروند.

شرایط بایرن مونیخ در بوندس لیگا نیز خیلی خوب است و این تیم می‌تواند دوباره به قهرمانی آلمان دست پیدا کند. در جدول این رقابت مونیخی‌ها با 70 امتیاز در صدر قرار دارند و دورتموند با 63 امتیاز نزدیک‌ترین تعقیب کننده آنها محسوب می‌شود.

اهمیت کسب 3 گانه در یک فصل برای تیم‌های بزرگ اروپایی بسیار بالاست و بسیاری از تیم‌های قدرتمند جهان برای این مهم شروع به مبارزه می‌کنند.

در تاریخ تنها 7 تیم اروپایی توانسته‌اند که به این آمار فوق‌العاده دست پیدا کنند. بارسلونا در زمان پپ و انریکه توانست 3 گانه را بدست آورد تا از این حیث رکورددار باشد.

در کنار بایرن مونیخ، تنها 2 تیم به نام‌های یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن می‌توانند در این فصل به قهرمانی در 3 جام مهم فصل (لیگ،‌جام حذفی و لیگ قهرمانان اروپا) دست پیدا کنند.

بارسلونا و رئال مادرید از رسیدن به فینال جام حذفی اسپانیا بازماندند و منچسترسیتی نیز دستش از رسیدن جام قهرمانی انگلیس کوتاه مانده است. لیورپول نیز از جام حذفی انگلیس حذف شده است و به همین علت تنها 3 تیم بایرن مونیخ، یوونتوس و پاری‌سن‌ژرمن می‌توانند به این افتخار برسند.

یوونتوس در سری‌آ برای کسب قهرمانی کار بسیار سختی دارد و باید با لاتزیو و اینترمیلان رقابت کند. در جدول سری‌آ تا هفته بیست و ششم، یوونتوس با 63 امتیاز در صدر، لاتزیو با 62 امتیاز دوم و اینترمیلان با 54 امتیاز در مکان سوم قرار گرفته است.

در جام حذفی ایتالیا نیز، یوونتوس به نیمه نهایی رسیده و باید فرداشب بازی برگشت مقابل میلان را انجام دهد. بازی رفت این 2 تیم پیش از کرونا برگزار شد و 2 تیم به تساوی یک بر یک دست یافتند.

از طرف دیگر پاری‌سن‌ژرمن با تعطیلی لیگ فرانسه به قهرمانی زودهنگام رسید. هنوز اخباری رسمی در خصوص برگزار شدن جام حذفی فرانسه به گوش نرسیده و باید دید آیا پاری سن ژرمن این دیدار را مقابل سن‌اتین برگزار می‌کند یا خیر؟

البته کار سخت این تیم‌ها رسیدن به مقام قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپاست. تاریخ از سرگیری این رقابت هنوز رسمی نشده است. 4 بازی از مرحله یک هشتم نهایی اروپا باقی مانده و باید دید در چه زمانی تیم‌ها می‌توانند به کار خود ادامه دهند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها