کد خبر: 600218
تاریخ انتشار :

فرمان نشست فدراسیون های المپیکی با کمیته المپیک در دست کرونا!/ فخری: در ارتباطیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

کمیته ملی المپیک برگزاری نشست های تخصصی خود با فدراسیون های المپیکی را آغاز کرده بود که به دلیل افزایش شیوع ویروس کرونا فعلا برگزاری ادامه آن لغوشده است.

کشتی و تکواندو فدراسیون هایی بودند که نشست آنها برگزار شد و فعلا هم بقیه فدراسیون ها باید منتظر بهبود شرایط از لحاظ شیوع ویروس کرونا باشند.

پیمان فخری رییس مرکز نظارت بر تیم های ملی معاون سرپرست کاروان ایران در المپیک توکیو در گفت و گو با ایسنا درباره ی زمان برگزاری مجدد بیان کرد: اگر وضعیت از لحاظ شیوع ویروس کرونا بهتر شود، احتمالا از دو هفته دیگر نشست ها را شروع می کنیم. فعلا با توجه به شرایط تشخیص دادیم تمام جلسات را لغو کنیم.

او ادامه داد: البته ما با همه فدراسیون ها در تماس هستیم و مشکلی از این بابت نداریم و برنامه هایشان نیز در حال انجام است. برگزاری این نشست ها نیز صرفا جهت این بود که از برنامه های آتی فدراسیون ها با خبر باشیم.

فخری در پاسخ به این پرسش که دو فدراسیون تکواندو و کشتی مهمترین درخواست هایی که در نشست داشتند چه بوده است، گفت: تکواندو و کشتی هر دو درخواست هایی داشتند که بیشتر حمایت مادی و تامین سخت افزار بوده است و در حال انجام است و آقای صالحی امیری هم دستورات لازم را داده است.

سرپرست کاروان ایران در بازی های ساحلی در پاسخ به پرسش دیگری مبنی براینکه احتمال دارد این بازی ها لغو شود، تاکید کرد: چینی ها به طور قاطع اعلام کرده اند که بازی ها را برگزار می کنند اما باید دید در ماه های آینده وضعیت به چه صورت است و از الان بخواهیم در مورد آن اظهار نظر کنیم سخت است. اکنون نیز اسامی اولیه از فدراسیون ها گرفته شده و کار ثبت نام اولیه کاروان را انجام می دهیم.

منبع: ایرنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها