کد خبر: 606220
تاریخ انتشار :

اسکی باز حادثه دیده بدنبال دیه/ دادگاه حکم داد، شرکت توسعه و تجهیز پرداخت نکرد

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

محمدحسین کیاشمشکی سال ۱۳۹۲حین اسکی در پیست شمشک دچار ضایعه نخاعی شد. پس از این اتفاق کیاشمشکی از شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی که متولی پیست شمشک است، شکایت کرد و پس از بررسی‌ ماجرا، حکم قطعی این پرونده در سال ۱۳۹۷ صادر و بر اساس آن پیست حدود ۵۵ درصد مقصر شناخته شد. (تصویر این حکم قطعی نزد ایسنا محفوظ است.)

پس از اعلام حکم، از طرف شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی درخواست تجدید نظر می کند اما در دی ماه ۱۳۹۸ این درخواست رد و حکم نهایی بار دیگر تایید می‌شود تا تکلیف این پرونده پس از چندین سال مشخص شود.(حکم تجدید نظر نیز نزد ایسنا محفوظ است.)

نکته قابل توجه این است که شرکت توسعه، تجهیز و نگهداری اماکن ورزشی هنوز حکم را اجرایی نکرده و دیه این اسکی‌باز را نداده است. در حالی که مطابق با حکم قطعی مقصر شناخته شده و باید نسبت به اجرای حکم دستگاه قضایی اقدام لازم را انجام دهد و از تعلل خودداری کند. چرا که تعلل در این زمینه شائبه بی‌توجهی به قانون را ایجاد می‌کند.

محمدحسین کیاشمشکی شاکی پرونده در این مورد به ایسنا گفت: وقتی این اتفاق افتاد، پدرم تقریبا نزدیک به ۲۰۰ میلیون تومان هزینه کرد و بدهکاری زیادی بالا آمد به گونه‌ای که هنوز هم به خیلی‌ها بدهکاریم و اگر دیه‌ام را بدهند، ۱۰۰ درصد بدهکاری‌هایم را پرداخت می‌کنم.

او افزود: در ۲۲ سالگی این اتفاق برایم افتاد، سلامتی‌ و کارم را از دست دادم و بعد از آن هم پدرم فدت شد و شرایطم خیلی سخت شده است.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها