کد خبر: 606493
تاریخ انتشار :

اکبری: تغییرات زیاد سایپا مشکل ما بود/ شهنازی: هماهنگ نبودیم

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

در یکی از بازی‌های حساس هفته شانزدهم لیگ برتر والیبال، دو تیم سایپا و شهرداری ارومیه عصر چهارشنبه (۱۰ دی) به مصاف یکدیگر رفتند که این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود شاگردان پیمان اکبری در تیم شهرداری پایان یافت.

پیمان اکبری درباره پیروزی به دست آمده توضیح داد: همانطور که دیدید بازی حساسی بود. سایپا تغییرات زیادی نسبت به نیم فصل اول تغییرات زیادی دارد و از کادر ثفنی خوبی نیز بهره می‌برد که کار را برای هرتیمی سخت می‌کند. مشکل اصلی ما در بازی امروز نیز همین ترکیب جدید آن‌ها بود.

او افزود: در این بازی شناخت کاملی از سایپا نداشتیم چون پاسور آن‌ها تیم تغییر کرده و پاسور موتور هر تیمی است. البته تپانستیم بازی را کنترل کرده و به برتری برسیم. انتظار من از بازیکنان خودم بیشتر بود، اما در جریان بازی امروز فراز و نشیب‌ داشتیم. در روز بدمان خدا را شکر پیروز شدیم.

شهنازی: هماهنگ نبودیم

ناصر شهنازی سرمربی تیم والیبال سایپا نیز پس از شکست شاگردانش مقابل شهرداری ارومیه، توضیح داد: با وجود تغییرات زیادی که در فصل نقل و انتقالات داشتیم بازیکنانم امروز خوب بازی کردند، به هر حال بعد از همه آن تحولات این بازی طبیعی بود. تیم ما پتانسیل بالایی دارد و انتظارم بیش از این بازی بود.

سرمربی جدید سایپا ادامه داد: شهرداری ارومیه والیبال را به خوبی بازی می‌کند و از ما هماهنگ‌تر بودند. از بازیکنانم رضایت دارم اما با توجه به تغییراتی که داشتیم هماهنگ نبودیم. مطمئناً در ادامه بیگ بهتر می‌شویم. لیگ امسال ۷ - ۶ تیم مدعی دارد که ما هم سعی می‌کنیم بهترین نتیجه را کسب کنیم.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها