کد خبر: 607883
تاریخ انتشار :

رافت: جدایی بازیکنان روی عملکرد پرسپولیس تاثیر گذاشته است

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایان رافت درباره تساوی پرسپولیس مقابل استقلال اظهار کرد: بازی با کیفتی را شاهد بود که البته پرسپولیس کیفیت بهتری از خود ارائه کرد. درست است پرسپولیس در دقیقه ۲ گل دریافت کرد اما در ادامه بازی کامل در اختیار پرسپولیس بود و استقلال سعی داشت از گل زده خود محافظت کند. استقلال در نیمه نخست موفق شد از گل خود محافظت کند اما در نیمه دوم شرایط تغییر کرد و پرسپولیس توانست به گل برسد.

وی افزود: پرسپولیس در نیمه دوم توسط مهدی عبدی به گل رسید و در ادامه سراسر حمله بود تا به گل‌های بیشتری برسد. این تیم در نیمه دوم فرصت‌های گل خوبی به دست آمد اما متاسفانه به گل نرسید و فقط یکی از فرصت‌ها به گل تبدیل شد. اگر بازیکنان از فرصت‌ها استفاده می‌کردند می‌توانستند گل‌های بیشتری بزنند اما این انتفاق رخ نداد و در پایان هم روی عدم تمرکز مدافعان، استقلال توانست گل بزند و پرسپولیس بازی برده با مساوی عوض کرد.

رافت درباره گلی که پرسپولیس در دقایق ابتدایی بازی دریافت کرد هم گفت: داربی حساس است و همین امر باعث می‌شود استرس بازیکنان بیشتر شود. به همین خاطر گاهی تمرکز از دست می‌رود و بازیکنان دچار اشتباه می‌شوند. مهم کیفیت بازی بود خیلی خوب بود و گل‌هایی که به ثمر رسید نشان از کیفیت بازی بود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا پرسپولیس توانست جنگ هافبک‌ها در میانه میدان از استقلال ببرد، گفت: می‌توان اینطور گفت که پرسپولیس برتری خوبی در خط هافبک خود داشت و جنگ هافبک‌ها را برد. اگر دقت کنید احمد نورالهی و میلاد سرلک به عنوان هافبک‌های تیم به خوبی توانسته بودند که میانه میدان را کنترول کنند و از طرف دیگر فرصت گلزنی ایجاد کنند. اگر احمد نورالهی می‌توانست از فرصت‌های خود استفاده کند، بازی ۳ بر ۱ می‌شد و پرسپولیس می‌توانست برنده بازی باشد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به حضور دیاباته در زمین مسابقه اشاره کرد و گفت: دیاباته بازیکن بسیار خوبی است و آقای فکری قصد داشت با ورود او فشار را روی خط دفاع پرسپولیس بیشتر کند که در این امر موفق نبود. همین امر هم کمک کرد پرسپولیس بهتر از حریف باشد و به گل برسد. در بین دو نیمه گل‌محمدی به خوبی توانست تغییرات را ایجاد کند تا پرسپولیس بهتر از حریف بازی کند. نکته مهم این بود که بازیکنان باید بدانند تا آخرین لحظه تلاش کنند تا از برد خود محافظت کنند.

او در پایان درباره عملکرد یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس هم گفت: دست گل‌محمدی در پرسپولیس خالی است. جدایی بازیکنان واقعا روی عملکرد تیم تاثیر گذاشته است. باید از او حمایت کنیم چون قطعا با جذب چند بازیکن در نیم فصل این تیم شانس اول قهرمانی است.

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها