کد خبر: 610276
تاریخ انتشار :

سرمربی تیم ملی تکواندو: کشورهای زیادی خواستار اردوی مشترک با ایران هستند

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سرمربی تیم ملی تکواندو گفت: بسیاری از تیم های خارجی خواستار حضور در ایران و برگزاری اردوی مشترک با تیم ملی تکواندوی ایران به عنوان یکی از قدرت های برتر جهان هستند اما شرایط شیوع کرونا این اجازه را نمی دهد.

فریبرز عسکری در گفتگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت تیم ملی تکواندوی ایران که در حال حا

ضر اردوی چهارم خود را پس از صدور مجوز از سوی ستاد مقابله با کرونا در ورزش پشت سر می گذارد، اظهار کرد: خوشبختانه تمرینات تیم ملی در فضایی آرام در حال پیگیری است و بچه ها با جدیت و انگیزه بالا تمرینات خود را پشت سر می گذارند. هدفمان حضور موفق در رقابت های قهرمانی آسیاست که قرار است ابتدای اردیبهشت ماه سال آینده برگزار شود.

سرمربی تیم ملی تکواندو درباره مصدومان احتمالی تیم ملی و وضعیت آرمین هادی پور چهره المپیکی تکواندوی ایران پس از مصدومیت در رقابت های لیگ، گفت: به هر حال تکواندو یک رشته پربرخورد است و آسیب دیدگی جزئی از این رشته محسوب می شود. خوشبختانه هیچ کدام از نفرات حاضر در اردو مشکل جدی بابت آسیب دیدگی ندارند و تمرینات خود را دنبال می کنند. آرمین هادی پور نیز مراحل درمان را پشت سر می گذارد و قرار است بزودی به تمرینات تیم ملی اضافه شود.

وی درباره حضور تیم ملی تکواندوی بلغارستان با سرمربیگری فرزاد ذوالقدر در ایران برای برگزاری اردوی مشترک نیز خاطرنشان کرد: ایران جزو قدرت های برتر تکواندوی جهان و صاحب سبک در این رشته است و بسیاری از تیم های دنیا علاقه زیادی برای برگزاری اردوی مشترک با ایران دارند. اگر شرایط حال حاضر شیوع کرونا نبود قطعا روزهای شلوغی را سپری می کردیم و بسیاری از تیم های خارجی برای برگزاری اردوی مشترک به ایران می آمدند. مرکز جهانی تکواندو در ایران جزو ده مرکز پیشرفته تکواندو در جهان است و برگزاری اردوی مشترک با ایران با استقبال تیم های خارجی همراه بوده است.

عسکری ادامه داد: تیم بلغارستان برای کسب سهمیه های المپیک در حال آماده سازی است و مخصوصا از اینکه این تیم با هدایت فرزاد ذوالقدری به عنوان یک مربی ایرانی به کشورمان می آید خوشحالیم و امیدواریم شاهد برگزاری اردوی خوبی باشیم. این تیم قرار است از ۲۰ بهمن به مدت ۲۲ روز در ایران با تیم ملی تکواندوی ایران اردوی مشترک داشته باشد. قطعا تمرین با نفرات خارجی برای بچه های ما نیز خوب است و باعث تنوع خواهد شد. قطعا برگزاری این اردو نیز به سود بلغارستان است و امیدوارم این تیم با سرمربی ایرانی خود در رقابت های کسب سهمیه المپیک در قاره اروپا به سهمیه های کامل برسد.

منبع: ایسنا

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها