کد خبر: 610507
تاریخ انتشار :

علی انصاریان درگذشت/ واکنش‌ها به درگذشت این فوتبالیست پیشکسوت/ مادر علی انصاریان در بیمارستان بستری شد

علی انصاریان درگذشت/ واکنش‌ها به درگذشت این فوتبالیست پیشکسوت/ مادر علی انصاریان در بیمارستان بستری شد
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین : علی انصاریان بازیکن جنجالی و با سابقه فوتبال کشور به دلیل ابتلا به ویروس کرونا حدود یک هفته در بیمارستان بستری است. علی انصاریان در وضعیت خوبی نیست و به کما رفته است. به گفته دکتر معالج علی انصاریان مراقبت های ویژه از او صورت میگیرد اما وضع ریه او بهتر نشده و امروز دنیای فانی را ترک کرد. علی انصاریان بازیکن بازنشسته فوتبال ایران است. علی انصاریان بازیکن پیشکسوت فوتبال در چند سال اخیر به حرفه مجری گری و بازیگری روی آورده و دستی هم بر آتش خوانندگی دارد.

علی انصاریان

علی انصاریان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دقایقی پیش درگذشت.

انصاریان از هفته گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کووید-۱۹ در بیمارستان فرهیختگان بستری شد و تحت مراقبت‌های ویژه قرار گرفته بود که پس از چند روز مبارزه با این ویروس متاسفانه جان به جان آفرین تسلیم کرد.

در همین حین اخبار ضد و نقیض از بیمارستان فرهیختگان مخابره می‌شد که نگرانی های فوتبال‌دوستان را به دنبال داشت تا حدی که مهدی ترابی، افشین پیروانی و... یا انتشار چند استوری از مردم خواستند تا برای انصاریان دعا کنند.

دکتر هاشمیان پزشک معالج او که خبر بیهوشی مصنوعی علی انصاریان را اعلام کرده بود، در یک لایو اینستاگرامی با لحنی ناامیدانه درباره وضعیت او صحبت کرد و داماد خانواده انصاریان هم به همین شکل پاسخ پیگیری خبرنگار ما را داد تا این که این اتفاق تلخ به وقوع پیوست.

انصاریان به دومین چهره ورزشی تبدیل شد که طی یک هفته اخیربر اثر بیماری کووید-۱۹ درگذشته است. پیش از این مهرداد میناوند، بازیکن اسبق تیم ملی فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس تهران به دلیل آمبولی ریه درگذشته بود.

علی انصاریان علی انصاریان ۴۳ ساله سابقه ۷ فصل بازی برای پرسپولیس و یک سال حضور در استقلال را دارد. او همچنین شش بازی ملی انجام داد و فوتبال خود را در شاهین بوشهر کفش هایش را آویخت.

او سابقه گلزنی به بایرن مونیخ و دروازه بان اسطوره ای این تیم اولیور کان را با پیراهن پرسپولیس دارد.

انصاریان پس از پایان دوره بازی، یک قطعه موسیقی منتشر و در چیزی حدود ۲۰ فیلم سینمایی و سریال نیز بازی کرد و توانایی اش در این عرصه را نیز به نمایش گذاشت.

انصاریان در کنار مزار پدرش به خاک سپرده می‌شود
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۹:۵۸

بهنام ابوالقاسم پور، در زمان خروج از بیمارستان فرهیختگان اعلام کرد: قرار است علی فردا در قطعه‌ای کنار پدرش به خاک سپرده شود.

مادر انصاریان در بیمارستان بستری شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۷

مادر علی انصاریان بعد از شنیدن خبر فوت پسرش بیهوش شد و در اورژانس بیمارستان فرهیختگان بستری شد.

درخواست خانواده علی انصاریان از مردم؛ به مراسم خاکسپاری نیایید
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۹:۴۲

بعد از درگذشت علی انصاریان پیشکسوت فقید فوتبال ایران، خانواده او بیانیه‌ای را درباره مراسم تشییع این بازیکن و هنرمند منتشر کردند.

در این بیانیه ضمن تشکر از تمامی اهالی فوتبال، هنر و همه مردم قدرشناس کشورمان بابت دعا در روزهای اخیر برای بهبودی و شفای کامل علی انصاریان، از همه مردم درخواست شده تا فردا در مراسم خاکسپاری این پیشکسوت فوتبال حضور پیدا نکنند.

این درخواست جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است. خانواده انصاریان از همه مردم درخواست کرده است ضمن قرائت فاتحه برای این فوتبالیست فقید و تازه درگذشته، به جهت جلوگیری از ازدحام، در مراسم خاکسپاری فردا حضور پیدا نکنند تا بعداً اتفاق ناگواری رخ ندهد.

واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت علی انصاریان
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۹:۲۸

یحیی گل محمدی سرمربی پرسپولیس در پستی اینستاگرامی به درگذشت انصاریان واکنش نشان داد و نوشت:

بی تو با خاطره هایت چه کنیم... خدا به مادرت صبر بده... خداحافظ علی دلمون برای صدات تنگ میشه... سلام ما رو به مهرداد برسون

واکنش یحیی گل‌محمدی به درگذشت علی انصاریان/عکس

پیام تسلیت سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر در پی درگذشت علی انصاریان
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۹:۱۵

سی‌ونهمین جشنواره فیلم فجر با انتشار پیامی درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت.

واکنش فرهاد مجیدی به درگذشت علی انصاریان
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۵۲

رهاد مجیدی با انتشار این پست اینستاگرامی به درگذشت علی انصاریان واکنش نشان داد.

علی انصاریان درگذشت/ واکنش‌ها به درگذشت این فوتبالیست پیشکسوت/ مادر علی انصاریان در بیمارستان بستری شد

مادر علی انصاریان در بیمارستان بستری شد
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۴۷

مادر مرحوم انصاریان با شنیدن خبر فوت فرزندن در اورژانس بیمارستان بستری شد. به گزارش ایلنا، علی انصاریان، بازیکن سابق تیم ملی فوتبال ایران و تیم‌های استقلال و پرسپولیس تهران بر اثر ابتلا به ویروس کرونا دقایقی پیش درگذشت. مادر علی انصاریان بعد از شنیدن خبر فوت پسرش بیهوش شد و در اورژانس بیمارستان فرهیختگان بستری شد.

به گزارش خبر ورزشی، قرار بود علی کریمی خبر درگذشت انصاریان را به مادرش بدهد اما ظاهراً او قبل از رسیدن کریمی این خبر را دریافت کرده بود.

به گزارش فارس، پس از این اتفاق علی کریمی پشت نرده های بیمارستان آمد و ضمن تسلی دادن به مردم گفت من فردی را از دست دادم که مانند برادرم بود اما از شما می‌خواهم برای اینکه فرد دیگری به این ویروس مبتلا نشود محل را ترک کنید. در این میان علی کریمی به گلایه های برخی افراد نسبت به نحوه اطلاع رسانی گوش کرد. تجمع کنندگان پشت درهای بیمارستان فرهیختگان با شعار «خداحافظ علی انصاریان» به روح آن مرحوم ادای احترام کردند.

تصویری تلخ از علی کریمی بعد از اعلام درگذشت علی انصاریان
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۸

امروز در طبقه هفتم بیمارستان فرهیختگان، مردی که ساعت ها منتظر یک خبر خوش بود برای دقایقی مات و مبهوت در گوشه ای نشست. علی آقای کریمی، علی آقا چقدر این روزها درد کشیدی. چقدر برایت سخت بود. این دو مصیبت بزرگ، کمر شما و همه رفقا را شکست. قسم به رفاقت شما علی آقا این بچه ها (مهرداد و علی) دلشان به بودن شما خوش است. مرد میدان های سخت، مرد بزرگ! هنوز اشک هایت بر مزار مهرداد میناوند خشک نشده که امروز در طبقه هفتم بیمارستان فرهیختگان، دوستانت دیدند چطور شکستی... علی آقای کریمی؛ می دانیم سخت است اما مادر علی را باید دریابیم. عجب ماموریتی دشواری به شما دادند؛ رساندن خبر درگذشت علی انصاریان به مادرش...

علی انصاریان درگذشت/ واکنش‌ها به درگذشت این فوتبالیست پیشکسوت/ مادر علی انصاریان در بیمارستان بستری شد

تسلیت دفتر ریاست جمهوری در پی درگذشت علی انصاریان
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۵

رئیس دفتر حسن روحانی رئیس جمهوری کشور نیز مرگ دلخراش علیرضا منصوریان را تسلیت گفت. محمود واعظی رئیس دفتر ریاست جمهوری کشور با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام اینطور نوشت: «درگذشت علی انصاریان، فوتبالیست محبوب و ارزشمند کشورمان غم بزرگ دیگری را بر غم‌های این روزهای‌مان افزود. افسوس که تلاش‌های پزشکان و دعای میلیون‌ها هموطنی که لحظه به لحظه پیگیر سلامتی‌ او بودند، کارگر نیفتاد و تقدیر و مشیت الهی بر این قرار گرفت که راهی دیار باقی شود.»

واکنش باشگاه رم به درگذشت تلخ انصاریان
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۳۰

صفحه فارسی باشگاه رم در توئیتر به فوت تلخ علی انصاریان واکنش نشان داد. چندی پیش بود که مشخص شد علی انصاریان، ستاره سابق تیم های استقلال و پرسپولیس به کرونا مبتلا شده است. او بعد از وخامت اوضاع به بیمارستان منتقل شد و چندین روز تحت درمان قرار گرفت. اما علی انصاریان بعد از مقاومت فراوان و با وجود تلاش پزشکان لحظاتی پیش دار فانی را وداع گفت تا در فاصله چند روز پس از درگذشت مهرداد میناوند یک شوک دیگر به فوتبال و به طور کلی جامعه ایران وارد شود. در این بین و طی دقایق گذشته واکنش‌های زیادی نسبت به این خبر تلخ مشاهده شده است. در همین ارتباط باشگاه رم ایتالیا در صفحه توئیتر فارسی خود به درگذشت علی انصاریان واکنش نشان داده و نوشته است: " درگذشت علی انصاریان بازیکن سابق تیم ملی ایران را به خانواده و دوست داران وی تسلیت عرض می کنیم..."

واکنش علی دایی به درگذشت علی انصاریان
۱۳۹۹/۱۱/۱۵ - ۱۸:۲۲

لی دایی با انتشار متنی در صفحه شخصی اینستاگرامش درگذشت علی انصاریان را تسلیت گفت. دایی در این خصوص نوشت: ‎واقعا حرفی برای گفتن باقی نمی ماند، ‎به شکلی باورنکردنی عزیزانمان را از دست می دهیم و فقط غمی بر غم هایمان افزوده می شود ‎خدا به مادر علی صبر بدهد. علی انصاریان درروز چهارشنبه پس از چندین روز مبارزه با ویروس کرونا دار فانی را وداع گفت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها