کد خبر: 614000
تاریخ انتشار :

پاری سن ژرمن - بارسلونا/ شب وداع مسی با لیگ قهرمانان؟

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه‌ شنبه شب با برگزاری دو دیدار ادامه خواهد یافت. در یکی از دیدارهای پاری سن ژرمن باید از برتری ۴ بر یک در زمین حریف دفاع کند.

پاری سن ژرمن - بارسلونا

پاری سن ژرمن بعد از برتری ۴ بر یک در زمین حریف باید در خانه پذیرای بارسلونا باشد. پاریس در ۲۲ بازی اخیر خانگی خود در لیگ قهرمانان حداقل یک گل را در دیدارهای خود به ثمر رسانده است و در مجموع ۶۱ گل در این دیدارها به ثمر رسانده است. آخرین تیمی که توانست در پارک د پرنس دروازه خود را بسته نگه دارد، رئال مادرید در اکتبر ۲۰۱۵ بود که برابر پاریس به تساوی بدون گل رسید.

تمرین نیمار پیش از این دیدار برابر بارسلونا باعث شده خیلی‌ها نسبت به حضور او مقابل بارسلونا امیدوار باشند. شاگردان مائوریسیو پوچتینو که با ۲ امتیاز کمتر از لیل در رده دوم جدول رده بندی لیگ فوتبال فرانسه قرار دارند، این هفته برست را در جام حذفی با ۳ گل شکست دادند.

در طرف دیگر بارسلونا با برتری ۳ بر صفر برابر سویا به فینال کوپا دل ری راه یافت و در لالیگا نیز با دو گل اوساسونا را شکست داد.

لیورپول - لایپزیگ

لیورپول بحران زده نیز باید در وشکاش آرنای مجارستان دیدار برگشت خود را برابر لایپزیگ برگزار کند. برد قاطعانه هفته جاری مقابل فرایبورگ در بوندسلیگا، مسئولان لایپزیگ را به جدال برگشت خوش بین کرد. اکنون این تیم در رده دوم جدول رده بندی بوندسلیگا قرار دارد.

وضعیت لیورپول اما بسیار وخیم است و همین امر باعث شده تا تیم آلمانی نسبت به تغییر نتیجه امیدوار باشد. لیورپول روز یکشنبه ششمین شکست خانگی متوالی خود را در لیگ برتر انگلیس متحمل شد که باعث شد این تیم در بحران قرار گیرد.

انتهای پیام

منبع: فارس

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها