کد خبر: 616976
تاریخ انتشار :

بازداشت کودک آزار پرسپولیسی؛من تیمم رو نمیفروشم

فردی که در کلیپی اقدام به آزار یک هوادار کم سن و سال استقلالی کرده بود شناسایی شد.

بازداشت کودک آزار پرسپولیسی؛من تیمم رو نمیفروشم
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

ویدیویی که  روز گذشته با عنوان کودک آزاری در فضای مجازی منتشر شد واکنش بسیاری از رسانه های ورزشی و غیر ورزشی را برانگیخت.کودک دوازده ساله استقلالی که توسط دو فرد جوان مورد آزار و توهین قرار گرفت و بسیاری از افراد مهم در صفحه های شخصی خود به انتقاد از این حرکت واکنش نشان دادند.

فرد کودک آزار شناسایی شد

فردی که در کلیپی اقدام به آزار یک هوادار کم سن و سال استقلالی کرده بود، شناسایی شد.

ویدیویی در فضای مجازی منتشر شد که دو جوان در حالیکه سوار بر یک خودرو بودند، در حال آزار و اذیت کودکی به دلیل مسائل فوتبالی هستند. در این ویدیو، کودکی حدودا 12 ساله که به نظر می رسد در حال چوپانی است، توسط این دو جوان مورد آزار و اذیت قرار می گیرد.

داستان از این قرار است که این دو فرد بزرگسال، با اذیت کودک چوپان که طرفدار استقلال است، سعی می کنند تا او را وادار کنند علیه تیم محبوبش شعاری سر دهد ولی این کودک در مقابل آزار و اذیت های این دو جوان مقاومت کرده و مطابق خواسته های این دو جوان، علیه استقلال شعاری سر نمی دهد.

انتشار این کلیپ به سرعت فضای مجازی را به خود مشغول کرد و تمامی هواداران فوتبال فارغ از طیف رنگی، با محکوم کردن این اقدام شرم آور، خواستار شناسایی افراد کودک آزار شدند.

این ویدیو منجر به واکنش رسمی باشگاه استقلال در محکومیت این حرکت شد و رسانه این باشگاه اعلام کرد که پس از پایان رقابت های لیگ قهرمانان آسیا، از این کودک تجلیل می کند. سایر بازیکنان استقلال نظیر مهدی قایدی، مهدی مهدی پور، محمد دانشگر نیز به این مسئله واکنش نشان دادند و سیدمهدی رحمتی سنگربان سابق استقلال و مربی شهرخودرو هم با محکوم کردن این اقدام، خواهان برخورد با متخلفین شد.

ابراز تاسف باشگاه استقلال از آزار کودک آبی‌دل

کودک آزار پرسپولیسی

در پی انتشار کلیپی از آزار یک کودک هوادار استقلال، این باشگاه به موضوع فوق واکنش نشان داد.

باشگاه استقلال اعلام کرد:  کلیپی در فضای مجازی منتشر شد که یک کودک هوادار استقلال مورد خشونت کلامی و آزار فیزیکی از سوی ۲ فرد قرار گرفته است.

باشگاه استقلال ضمن ابراز تاسف عمیق از این اتفاق، از مراجع ذیربط درخواست می‌نماید ضمن شناسایی این فرد کودک آزار، با آن ۲ فرد برخورد قانونی شود.

کودک آزار پرسپولیسی

همچنین باشگاه استقلال به طور قطع تقدیر ویژه‌ای در اولین فرصت پس از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا از این کودک آبی‌دل خواهد کرد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها