کد خبر: 624396
تاریخ انتشار :

پورموسوی: اهل جار و جنجال نیستم / از داوری‌ها رضایت ندارم

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در واکنش به این که چرا هیچ گاه از کمبود مهره تیمش، پارگی رباط صلیبی سه بازیکنش و مصدومیت‌های مکرر برخی بازیکنانش گله نداشته است؟ گفت: من اهل جار و جنجال و گله‌گذاری نیستم زیرا تنها روی خودم تاثیر منفی می‌گذارد، ضمن این که نمی‌خواهم پشت این حرف‌ها پنهان شوم.

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

سیداکبر پورموسوی ، درباره روند موفقیت آمیز صنعت نفت آبادان پس از هفته ها ناکامی، اظهارکرد: باید از بازیکنانم که مجددا به خودباوری و اعتماد به نفس رسیده اند و توانستند دو برد متوالی را رقم بزنند، تشکر کنم. آن ها واقعا در این شرایط آب و هوایی سنگ تمام گذاشتند و امیدواریم با همین روند خوب، هفته های پایانی را ادامه دهیم و نتایج خوبی را به هواداران خوب و خونگرم آبادانی تقدیم کنیم. باتوجه به این که در این بازی ها از جوانان مان در کنار باتجربه ها استفاده کردیم، نشان دادیم که نفت آبادان می تواند به فوتبال ایران بسیار کمک کند. مطمئن هستم شرایط بیرونی دیگر روی تیمم تاثیر نمی گذارد و ان شاءالله دیگر رو به جلو حرکت می کنیم و نگاه بازیکنانم رو به جلو است و به حواشی و مشکلات توجهی ندارند.

وی درباره ارتباط خوبش با بازیکنان جوان و این که از جمله مربیانی است که به جوانان نه در کلام بلکه در عمل اعتقاد دارد و مزد اعتماد به جوانان را نیز گرفته است، گفت: آن چه به ما کمک کرده است، ارتباط خوب کادرفنی با بازیکنان جوان است زیرا این عده بازیکنان حساس و خاص هستند و این که در مجموعه تیمی بازیکنان با تجربه را در اختیار جوانان بگذاری، برگ برنده است و این نیز یکی از عواملی بود که به ما در صنعت نفت کمک کرد. بازیکنان جوان ما در کنار باتجربه های تیم بسیار احساس راحتی دارند و فاصله چندانی بین خود و مهره های با تجربه تیم نمی بینند. نفرات باتجربه ما کمک بسیاری به جوان ها داشته اند و تجربیات خود را در اختیار آن ها گذاشته اند.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان درباره این که تیمش می تواند در جدول صعود داشته باشد؟ گفت: ما دو بازی سخت و مهم را برنده شدیم. بردن تیم مسجدسلیمان که در شهرش یقه تیم های بزرگ را گرفته و از کادرفنی قوی بهره می برد، کار راحتی نیست اما بازیکنانم نشان دادند که شایستگی برد و صعود در جدول را دارند.

وی با گله مندی از داوری ها، عنوان کرد: علی رغم این که در دو بازی اخیر برنده شده ایم اما از قضاوت ها راضی نیستم و گله مندم. داور در دربی یک پنالتی صد درصد را برای ما نگرفت. کمک داور به داور اصرار می کرد که پنالتی است ولی داور توجهی نکرد. در بازی های نیم فصل دوم که خیلی سخت و حساس هستند با یک سوت اشتباه، نتیجه و سرنوشت تیم ها تغییر می کند. به هر حال اگر این اشتباهات و بدشانسی ها نباشد در پنج هفته پایانی می توانیم خوب نتیجه بگیریم.

پورموسوی درباره بازی تیمش مقابل نساجی نیز گفت: بازی با نساجی یکی از سخت ترین و حساس ترین بازی های فصل برای ما است و امیدوارم بازیکنان بازی را مدیریت کنند و با تجربه خود بتوانند موفقیت تیم را رقم بزنند. ما مرتب با بازیکنان صحبت می کنیم که تحت تاثیر شرایط تیم ها قرار نگیرند، ضمن این که همکارانم جلسات آنالیز خوبی برگزار می کنند و همیشه سعی کرده ایم، اطلاعاتی را به بازیکنان بدهیم که روز بازی اتفاق می افتند. بازیکنان ما با آگاهی وارد زمین می شوند و همکارانم و تیم آنالیز ما شبانه روز کار می کنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا شانس مدعی شدن در لیگ را باتوجه به نزدیکی امتیازات برای تیم خود در ادامه مسابقات قائل هستید؟ عنوان کرد: شرایط سختی است اما چیز نشدی، نیست. خدا می داند که ما واقعا در جنگ نابرابر با سایر تیم ها هستیم. ما تیمی با نفرات محدود هستیم اما بازیکنانم با جان و دل کار می کنند که همیشه از آن ها تشکر کرده ام. هیچ وقت از عملکردشان گله نداشته ام زیرا می دانم یک درصد هم کم نگذاشته اند. به هر حال دست مان خالی است اما ناامید نیستیم اما کارمان خیلی سخت است. تلاش می کنیم بازی به بازی بهتر شویم.

سرمربی تیم فوتبال نفت آبادان در پاسخ به این سوال پس چرا با وجود کمبود مهره، پارگی رباط صلیبی سه بازیکن تیم و مصدومیت های مکرر برخی بازیکنان هیچ گاه از این موارد نگفته اید و گله مند نبوده اید؟ گفت: برای همین بازی قبلی، محمد طیبی و حکیم نصاری از نفرات اصلی ام را نداشتم اما حتی به آن اشاره هم نداشتم زیرا هم نمی خواهم پشت این حرف ها پنهان شوم و هم این که می خواهم به بازیکنان جایگزین این انرژی مثبت را بدهم که به آن ها اعتماد دارم و آن ها هم بر اساس همین اعتماد بازی کنند. من اهل جار و جنجال و گله گذاری نیستم زیرا تنها روی خودم تاثیر منفی می گذارد. ما در باشگاه صنعت نفت یک شعار داشتیم که با صبر و حوصله و حفظ آرامش به اهداف مان می رسیم که به همین صورت هم شد. من در برخی بازی ها، بازیکنانم را در برخی پست های تخصصی نداشتم و حتی در بازی با نفت مسجدسلیمان خودم نیز چهار کارته بودم و حتی ناظر بازی هم به من گفت آقای پورموسوی شما چرا دیگر محروم هستید؟ به هر حال با چنین شرایط سختی کار کرده ایم. اما با دو برد متوالی خدا را شکر توانستیم تیم را از بحران خارج کنیم.

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها