کد خبر: 636987
تاریخ انتشار :

چهره کاملا متفاوت سحر قریشی

سحر قریشی تصویری را از دوران کودکی خود در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد که نشان می دهد چهره او در زمان بچگی هیچ شباهتی به چهره اکنونش ندارد.

چهره کاملا متفاوت سحر قریشی
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش پایگاه خبری رصد اقتصادی: سحر قریشی در سال ۱۳۶۶ و در خانواده‌ای چهار نفره در شهر تهران چشم به جهان گشود. سحر قریشی دختر سعید قریشی و مادرش ندا افشار است.سحر قریشی از دوران کودکی عاشق تماشای فیلم‌های کودک و بازی کردن نقش شخصیت‌های کارتونی بود. سحر قریشی در سن ۱۷ سالگی و پیش از اتمام تحصیلات متوسطه خود ازدواج می‌کند و همین ازدواج سبب می‌شود تا قدم به دنیای هنر بگذارد. در سال ۱۳۸۸ یکی از آشنایان همسر سحر قریشی که متوجه می‌شود او به بازیگری بسیار علاقمند است، او را به شرکت در یک تست بازیگری معرفی می‌کند و همین امر باعث می‌شود که سحر قریشی در سن ۲۰ سالگی در تست فیلم «لج و لج بازی» به کارگردانی سید مهدی برقعی پذیرفته شود و به این ترتیب اولین حضور خود را در سینما و به عنوان یک بازیگر تجربه می‌کند.

 سحر قریشی تصویری را از دوران کودکی خود در صفحه شخصی اینستاگرامش منتشر کرد که نشان می دهد چهره او در زمان بچگی هیچ شباهتی به چهره اکنونش ندارد.

چهره یخی و بی احساس سحر قریشی /عکس

بی ادبی “سحر قریشی” شورش را درآورد

ویدیو جالب و متفاوت از سحر قریشی که عکاسان در حال عکس گرفتن از او هستند و او بی تفاوت با تلفن همراه خودش صحبت می کند.

جالب است که همزمانی که عکاسان مشغول عکس گرفتن هستند و حتی منتظرند که سحر قریشی تلفنش تمام شود با دوستش پشت تلفن قرار می گذارد.

او صحنه را ترک می کند و به خواهش عکاسان توجهی نمی کند !

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها