کد خبر: 638240
تاریخ انتشار :

هجوم دختران برای دیدن ماکان بند!

رکنا: بعد از داستان تحمع هواداران گلزار اینبار دختران دهه هشتادی و نودی برای دیدن گروه ماکان بند تجمع کردند.

هجوم دختران برای دیدن ماکان بند!
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش رکنا، ماکان بند یک گروه موسیقی در ایران است. گروه ماکان بند از رهام هادیان و  امیر مقاره تشکیل شده است. گروه ماکان بند از سال 1395 تشکیل شد. امیر مقاره یکی از خوانندگان ماکان بند ، اخیرا در فیلمی بازیگری کرده است. دختران دهه هشتادی و نودی برای دیدن ماکان بند هجوم آوردند.

در حاشیه اکران سریالی که گروه ماکان بند هم در آن حضور دارند دختران دهه هشتادی و نودی طرفدار این گروه موسیقی در پردیس کوروش تجمع و ایجاد حاشیه کردند.

بعد از حاشیه های حضور طرفداران محمدرضا گلزار در افتتاحیه یک مرکز تجاری حالا هجوم طرفداران ماکان بند برای اکران یک سریال حاشیه هایی را به همراه داشته است.

ماکان بند

حضور ماکان بند در سریال جزیره

این اولین بار نیست که سریال های ایرانی برای کسب فروش بیشتر از خواننده ها استفاده می کنند و قطعا آخرین بار هم نخواهد بود. اما به نظر می رسد فروش سریال جزیره آنطور که عوامل آن با حضور ماکان بند انتظار داشتند نبوده است. «جزیره» به کارگردانی سیروس مقدم جزو سریال هایی بود که بسیاری انتظارش را می کشیدند. دومین سریال مقدم در شبکه خانگی پس از «خواب زده» که این بار یک خبرنگار یکی از نقش اصلی های سریال است و اتفاقاً شمایل این دختر خبرنگار و کمترین شباهتش با واقعیت جامعه خبرنگاری در قسمت اول نمایش داد با سریال پرکشش و ساختاری حرفه ای طرف نخواهیم بود.

 

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها