کد خبر: 640928
تاریخ انتشار :

اختصاصی گسترش نیوز؛

آغاز گردهمایی بزرگ فعالان صنعت ساختمان در کیش

هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع وابسته کیش افتتاح شد.

آغاز گردهمایی بزرگ فعالان صنعت ساختمان در کیش
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
هفدهمین نمایشگاه تخصصی صنعت ساختمان و صنایع کیش ۷ دی ماه با حضور محمدرضا لواسانی به عنوان مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش و معاونان این سازمان، علیرضا ابراهیم پور مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش و جمعی از فعالان حوزه صنعت ساختمان و حضور ۱۲۰  شرکت تخصصی فعال در صنعت ساختمان کشور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی کیش افتتاح شد.

شرکت شهرک های صنعتی تهران، قزوین، کرمان، یزد، هرمزگان و بوشهر نیز حمایت های همه جانبه  ای را از مجموعه های حاضر در شهرک ها برای حضور در این رویداد نمایشگاهی به عمل آورده اند.

​لازم به ذکر است که سازمان نظام مهندسی صنعت ساختمان تهران نیز حمایت های ویژه ای را از شرکت های متقاضی برای حضور در این رویداد در نظر گرفته است. در مدت زمان برگزاری این رویداد هیئت های بازدید از استان های بوشهر، یزد و قزوین به منظور بازدید از این نمایشگاه به جزیره کیش اعزام خواهند شد و مرکز همایش ها و نمایشگاه های بین المللی کیش نیز فضا و بستر مناسبی را برای تمام مجموعه ها و شرکت های حاضر در این رویداد فراهم کرده است.

نمایشگاه

شرکت نمایشگاهی هفتواد به عنوان مجری رویدادهای تخصصی و بین المللی مدیریت دوره هفدهم نمایشگاه صنعت ساختمان را بر عهده دارد. در این نمایشگاه کلیه خدمات و کالاهای مرتبط با صنایع ساختمانی، دکوراسیون، عمران و شهرسازی به مخاطبان ارائه می شود.

شایان ذکر است که سازمان منطقه آزاد کیش در برگزار این رویداد مشارکت و همکاری دارد.

ظرفیت های بزرگ صنعت ساختمان در کشور

خبرنگار سرویس نمایشگاه گسترش نیوز در خلال مراسم افتتاح این رویداد گفتگویی را با علیرضا ابراهیم پور سرپرست و عضو موظف هیات مدیره شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش ترتیب داده است که در ادامه مطالعه خواهید کرد:

ابراهیم پور در این گفتگو اظهار داشت: نمایشگاه صنعت ساختمان هفدهمین نمایشگاه تخصصی این صنعت است که در کیش برگزار می شود. ۱۲۰ شرکت که عمده آنها نیز شرکت های تولیدکننده هستند در این رویداد نمایشگاهی حضور دارند که این موضوع از نقاط قوت برگزاری این دوره از این نمایشگاه به حساب می آید. حضور شهرک های صنعتی از استان های مختلف نیز جلوه ویژه ای به این نمایشگاه بخشیده است. چرا که در نمایشگاه های قبلی این اتفاق رخ نداده بود.

وی در ادامه با بیان اینکه صنعت ساختمان کشور قابلیت ها و ظرفیت های بسیار گسترده و وسیعی دارد، اظهار داشت: خوشبختانه پیشرفت های بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته و صفر تا صد محصول مورد نیاز ساختمان در کشور تولید می شود. در حوزه هوشمند سازی نیز تولیدکنندگان کشور دستاوردهای بسیار خوبی را در این نمایشگاه به منصه ظهور گذاشته اند. این موضوع نیز نویدبخش تکمیل زنجیره صنعت ساختمان در آینده ای نزدیک خواهد بود.

تاثیر برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در صنایع مختلف

سرپرست شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش در ادامه به تاثیر برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در صنایع مختلف اشاره کرد و گفت: نمایشگاه ها محلی برای تبادل اطلاعات و افکار و مرکز ارتباط متقاضیان و تولیدکنندگان به شمار می رود. برگزاری نمایشگاه ها فرصتی را ایجاد می کند که مخاطبان با آخرین نوآوری ها و تولیدات در صنایع مختلف آشنا شوند. نمایشگاه ها زمینه تبادل افکار برای توسعه کشور محسوب می شوند.

ابراهیم پور در بخش پایانی صحبت های خود به ظرفیت های جزیره کیش برای برگزاری رویدادهای نمایشگاهی اشاره کرد و گفت: این جزیره ظرفیت ها و امکانات بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاه ها در حوزه های مختلف صنعت را دارا است. سالن های نمایشگاهی این جزیره جزو بهترین سالن های نمایشگاهی کشور به شمار می رود. کیش به عنوان یک جزیره آزاد و امکان ارتباط با سایر کشور ها جزو نقاط بسیار مهم و استراتژیک کشور به منظور توسعه صادرات و سرمایه گذاری به حساب می آید.

وی افزود: فرصت سرمایه گذاری بسیار خوبی در جزیره کیش ایجاد شده و بعد از این نیز شرایط برای سرمایه گذاری بهتر هم خواهد شد. حوزه های مختلفی برای سرمایه گذاری در نظر گرفته شده و برنامه هایی که دبیرخانه مناطق آزاد و شرکت سرمایه گذاری و توسعه کیش تدارک دیده اند سرمایه گذاری با امنیت تضمینی خواهد بود.

به گزارش گسترش نیوز علاقه مندان می توانند تا ۱۰ دی ماه از ساعت ۱۷ الی ۲۲ از این رویداد بازدید داشته باشند.

نمایشگاه 2

 

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها