کد خبر: 640950
تاریخ انتشار :

عکس پیری عجیب و باور نکردنی کتایون ریاحی ! / زلیخایی که جوان نمی شود !

رکنا : کتایون ریاحی چندی پیش در مراسم شب یلدا با تیپی خاص شرکت کرد که در این عکس پیری باور نکردنی وی آشکار شده است.

عکس پیری عجیب و باور نکردنی کتایون ریاحی ! / زلیخایی که جوان نمی شود !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش رکنا، کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است. کتایون ریاحی در خانواده ای فرهنگی بزرگ شده است. پدر کتایون ریاحی اردشیر ریاحی پزشک ارتوپد و مادرش گیتی ریاحی طراح لباس است. کتایون ریاحی کارشناس ادبیات و انسان شناسی است. تیپ جالب شب یلدایی کتایون ریاحی را ببینید.

کتایون ریاحی

 

نویسندگی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی کار خود را با نویسندگی برای کودکان آغاز کرد و اولین بار در فیلم «خبرچین» جلوی دوربین سینما رفت اما این فیلم با مشکل مواجه شد و در نیمه‌راه متوقف شد. او برای دومین حضور خود در سینما برای فیلم «پاییزان» انتخاب شد اما این فیلم هم موفق نبود و  نتوانست استعداد خود را شکوفا کند.

کتایون ریاحی پس از چند تجربه ناموفق در فیلم «پدرسالار» در کنار بازیگرانی  همچون محمدعلی کشاورز، حمیده خیرآبادی، خسرو شجاع زاده، سیامک اطلسی، جمیله شیخی، کمند امیرسلیمانی و ...  در سال ۱۳۷۴ حضور پیدا کرد و توانست نظر مخاطبان را به خود جلب کند و به محبوبیت برسد.

بازی کتایون ریاحی در سریال پس از باران توانست وی را به شهرت برساند.

کتایون ریاحی  پس از ۵ سال دوری از سینما در سال ۱۳۸۰ در فیلم «شام آخر» به کارگردانی فریدون جیرانی حضور پیدا کرد و مهم‌ترین بازی دوران بازیگری خود را به معرض نمایش گذاشت و برای بازی در همین فیلم نامزد جایزهٔ بهترین بازی نقش اول زن از بیستمین جشنواره فیلم فجر شد.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها