کد خبر: 640951
تاریخ انتشار :

خنده دارترین عکس از مهران غفوریان لاغر !

رکنا: مهران غفوریان با انتشار عکسی خنده دار در کنار یک بابانوئل کریسمس را به مسیحیان عزیز تبریک گفت.

خنده دارترین عکس از مهران غفوریان لاغر !
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش رکنا، مهران غفوریان فارغ التحصیل رشته نقاشی از دانشگاه آزاد واحد تهران مرکز است. مهران غفوریان بازیگر، کارگردان، کمدین و فیلم نامه نویس سینما و تلویزیون و رادیو است. مهران غفوریان فعالیت خود را در سال 1373 با حضور در مجموعۀ تلویزیونی لبخند سوم آغاز کرد. یکی از بازیگران سریال نیسان آبی مهران غفوریان است. مهران غفوریان عکس جدیدی را منتشر کرد.

مهران غفوریان بازیگر سریالهای طنز ایرانی در اینستاگرامش تصویری خنده دار را به اشتراک و متنی را برای تبریک کریسمس به هموطنان مسیحی اش به اشتراک گذاشت.

مهران غفوریان

مهران غفوریان در استانبول ماندگار شد!

همسر مهران غفوریان، تصویر اخیر او را در استانبول بازنشر داد و نوشت که دلتنگ او شده است. در مقابل مهران غفوریان نیز به سرعت پاسخ داد.

مهران غفوریان بازیگر سینما و تلویزیون ماه قبل تصویری منتشر کرد و خبر داد که بدون اعضای خانواده اش از ایران خارج شده است.

بعد خبر رسید که او ترکیه سفر کرده است و قصد ماندن در این کشور را ندارد. اما حالا با گذشت چند هفته هنوز به ایران برنگشته است.

او هنوز نگفته که چه زمانی به ایران بر می گردد. برخی می گویند او دیگر قصد برگشت ندارد، اما در مقابل برخی هم می گویند که او برای ضبط سریال نیسان به این کشور سفر کرده و در هفته های آینده به ایران بازخواهد گشت.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها