کد خبر: 309516
تاریخ انتشار :

پدر چهار‌ قلوها: لطفا بچه‌های مرا دریابید +تصویر

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز به نقل از سلامت آنلاین، سرنوشت زوجی جوان که در ۱۰ سال اول زندگی خود با رنج ناباروری زندگی کرده اند و حالا پس از درمان و انجام عمل ای وی اف و تحمل هزینه های سنگین صاحب چهار فرزند شیرین شده اند، خواندنی است و البته کمی غیر قابل درک.

باید در شرایط این پدر و مادر جوان قرارگرفت تا درک کرد که هزینه خرید شیر خشک و تنقلات و خوراک و پوشاک و دارو و درمان دو دختر و دو پسر که همگی در مجموع سه و نیم کیلو وزن داشته اند، چقدر سرسام آور است و از عهده پدرشان که کارگری بیش نیست و از بیماری صرع هم رنج می برد، بر نخواهد آمد.

مادر دوقلوها که خود نیز از معلولیت رنج می برد، به خبرنگار سلامت آنلاین می گوید: مستاجریم و در شاهد شهر شهریار ساکنیم و ماهانه ۲۷۰ هزار تومان کرایه خانه می دهیم، شوهرم هم کارگر و بیمار است و معمولا روز در میان می تواند کار کند. ما ناشکر نیستیم ولی واقعا هزینه تنقلات همین چهار قلوها کلی هزینه دارد و هیچ کمکی هم از سازمان ها و نهادها به ما نمی شود.

چهار‌ قلوها طوبی نوری می گوید: ابتدای تولد بچه ها چون نارس بودند و نیم کیلو وزن داشتند، باید شیر خشک مخصوص می خوردند، البته بهزیستی کمکمان کرد برای تهیه شیرخشک بچه ها ،اما حالا که اینها به سه سالگی رسیده اند و نیاز های بیشتری دارند، ما را به حال خود رها کرده اند و می گویند ما فقط وظیفه کمک به هزینه شیرخشک انها را داشته ایم.

چهارقلوهای زوج جوان امیررضا و آرین و ساغر و ساناز نام دارند و بشدت به کمک نیکوکاران و توجه مسئولان نیازمندند.

پدر آنها می گوید از مسئولان به ویژه وزیر محترم بهداشت که همیشه دستی در کار خیر دارند، می خواهم مرا در بزرگ کردن این هدیه های الهی یاری کنند. من در قبال اینها مسئولم.

فریدون جعفری نیا می افزاید: بچه های من به دلیل نارس بودن و کم خونی باید تحت نظر پزشک باشند ولی به دلیل مشکل مالی الان نیستند و من نگران سلامت آنها هستم.

نیکوکاران و مسئولان ذیربط می‌توانند در صورت تمایل کمک های خود را برای کمک به این چهارقلوهای شیرین و دوست داشتنی به شماره حساب ( ۰۳۴۲۴۶۰۳۲۵۰۰۴) و شماره کارت

۶۰۳۷۹۹۹۱۴۸۳۹۸۰۵۶۵ بانک ملی به نام فریدون جعفری نیا واریز کنند. چهارقلوها هم اکنون نیازمند یاری سبزتان هستند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها