کد خبر: 497086
تاریخ انتشار :

زنان بخوانند؛ با این درمان طبیعی به جنگ عفونت قارچی بروید

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :

به گزارش نامه نیوز، بسیاری از زنان برای درمان طبیعی عفونت قارچی از سیر استفاده می­ کنند که در ابتدا ممکن است غیر معمول به نظر برسد ولی شواهد حاکی از آن است که تاثیر یک ماده فعال موجود در سیر باعث می­ شود به طور غیر منتظره ای برای درمان موثر باشد.
سیر برای درمان طبیعی عفونت قارچی
عفونت­ های قارچی متداول هستند و تقریبا ۷۵% از زنان در برهه‌­هایی از زندگی خود، اغلب بیش از یک بار،مورد آسیب این عفونت­ ها قرار می­ گیرند. با توجه به شیوع این عفونت، بسیاری از داروهای طبیعی و خانگی مثل استفاده از سیر برای کنترل و درمان آن وجود دارد.
علی­رغم این که عوارض جانبی استفاده از یک خوشه سیر می­ تواند ناراحت­ کننده باشد و مطالعات علمی اندکی در مورد استفاده از سیر به این صورت وجود دارد، اما هنوز هم انتخابی متداول برای جایگزینی با کرم­های دارویی ضدقارچ در زنان به حساب می­ آید.
عفونت­ های قارچی به خودی خود خطرناک نیستند اما از نظر بوی نامطبوع ناخوشایند هستند. سیر دارای خواصی ضد قارچی است که باعث می‌­شود بتوانیم آن را به عنوان یک درمان خانگی عالی برای بسیاری از عفونت­ ها استفاده کنیم. با این حال از آنجا که مطالعات رسمی اندکی در این زمینه وجود دارد، مدت زمان دقیق و کارایی دقیق این راه کار مشخص نیست.
این در حالی است که بسیاری از خانم ها ادعا می­ کنند که استفاده از یک خوشه سیر می‌­تواند علائم یک عفونت قارچی را در مدت یک تا دو روز کاهش دهد. اگر که شما علائم بهبودی را مشاهده نکردید و یا علائم حادتر شد، باید به جستجوی راه کارهای علمی­ تر مثل کرم­های ضد قارچ باشید. همچنین برخی از عوارض جانبی مثل احساس سوزش و التهاب در بافت های حساس واژن از جانب زنانی که از سیر استفاده کرده­ اند گزارش شده­ است.
چکونه از سیر برای درمان طبیعی عفونت قارچی استفاده کنیم ؟
استفاده از سیر برای درمان طبیعی عفونت قارچی این مخمر بسیار ساده است. یک حبه سیر را از وسط به ۲ قسمت تقسیم کنید. یکی از آن ۲ قسمت را در شب درون واژن قرار دهید و صبح آن را خارج کنید. ایجاد برش روی آن باعث می‌­شود ماده فعال آلیسین بر روی PH واژن تاثیر بگذارد و آن را به تعادل برساند و از رشد بیش از حد قارچ جلوگیری کند. لازم به ذکر است که استفاده از این روش ممکن است ترشحات واژن را افزایش دهد.
* استفاده بیش از ۲ تا ۳ روز متوالی می­‌تواند باعث التهاب واژن شود که باید مصرف آن را قطع کنید.
* اگر باردار هستید و در معرض عفونت های قارچی هستید، به دلیل نوسانات هورمونی معمول بدن در دوران بارداری باید از استفاده سیر اجتناب کنید، زیرا مواد تشکیل دهنده فعال سیر پتانسیل تحریک و التهاب را برای زنانی که باردار هستند،ایجاد می‌­کنند.

دیدگاه تان را بنویسید

 

اخبار مرتبط سایر رسانه ها

    پیشنهاد ما

    دیگر رسانه ها